Ekonomiassistent
Accountor Sverige / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2017-03-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent" (publicerad 2018-11-01) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Accountor Sverige i Stockholm,
Solna,
Botkyrka,
Täby,
Södertälje eller i
hela Sverige Vi är Accountor; det största outsourcingbolaget för löne- och ekonomiadministrativa tjänster i norra Europa med spetskompetens inom Redovisning och Lönehantering. Vi har över 100 kontor i sju länder och är idag totalt fler än 2500 passionerade medarbetare som tillsammans hjälper våra kunder att lyckas. Vår styrka ligger i starkt medarbetarfokus, kvalité och teamarbete. Accountor i Sverige har haft en stark tillväxt de senaste åren och idag är vi 340 medarbetare utspridda på totalt 10 kontor. Hos Accountor bidrar du till både kunders och kollegors framgång, utvecklas i din yrkesroll och känner stolthet över att tillhöra ett av 2017 års utsedda Karriärföretag! Vill du bli en del av oss?
Ekonomiassistent söker för uppdrag hos kund
För uppdrag hos vår kund söker vi en Ekonomiassistent. Uppdraget startar omgående och kommer pågå till september med eventuell förlängning. Du kommer att ansvara för kund- och leverantörsreskontra, avstämningar och orderhantering.
Dina främsta ansvarsområden och arbetsuppgifter:
Arbetsuppgifter;
• Kundreskontra
• Leverantörsreskontra,
• Orderhantering
• Avstämningar
Kvalifikationer;
• Minst två års erfarenhet från liknande roller
• Tjänsteföretag
• Meriterande är erfarenhet från Visma Global och/eller Visma Business
• Goda Excelkunskaper
För att trivas i rollen tror vi att du är:
• Noggrann då det är viktigt att det blir rätt från början.
• Strukturerad med förmågan att prioritera då du arbetar självständigt
• En person som får saker att hända och stimuleras av att jobba mot avslut.
• Social och lyhörd, tycker om att ha kontakt med olika typer av människor och att det är givande och kul att leverera god service.
• Snabb på att sätta dig in i och tillämpa IT-system inkl. grundläggande Office-kunskaper
Välkommen med din ansökan!
Frågor och kontakt
Vi rekryterar löpande så ansök gärna redan idag. Aktuella kandidater kommer kallas till intervju snarast. Vid eventuella frågor kontakta Accountors ansvariga rekryterare Kristin på: 010 - 475 04 05
Ekonomiassistent
Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag
Publiceringsdatum2017-03-24ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristin Annerstedt
FöretagAccountor Sverige
AdressAccountor Sverige
S:t Eriksgatan 113
11181 Stockholm
KontorsadressS:t Eriksgatan 113
Jobbnummer 3395425
Observera att sista ansökningsdag har passerat.