Ekonomiassistent 50% (rekrytering)
Inda Resurs AB / Ekonomiassistentjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inda Resurs AB i Örebro,
Kumla,
Hedemora eller i
hela Sverige Datel AB startades 1998 av Mattias Leijon och Per Olsson. Ganska snart förstod de att behovet av en ansvarstagande och serviceinriktad installatör var vad många företag saknade. Datel AB har idag 20 anställda och en omsättning på ca 25 milj kronor.
Företaget har fyra huvudgrenar i verksamheten, Elinstallationer, Tele o Säkerhetsinstallationer, Bredbandsinstallationer och Styr o Regler.
Kontoret ligger i nyrenoverade lokaler på Skjutbanevägen 1, Bettorp, Örebro.
Idag hyr vi en inhyrd konsult som gör löner och leverantörsreskontra, redovisning, reseräkning, tidredovisning. Vi har nu valt att avsluta detta samarbete och anställa denna roll och ha funktionen hos oss. En individ som vill ta ansvaret för administration och ekonomi.
En vanlig arbetsdag kan bl.a. vara:
Öppna posten-ta hand om den löpande bokföringen och kontera inkommande fakturor, Leverantörsfakturor scannas via Östersund och åter till oss. Ta hand om inbetalningar och reskontra. Vi använder Fortnox idag som ekonomi/lönesystem. Ta emot kundsamtal och epost. Ta emot kundbesök. Dokumentation av scheman, skrivarbete, allmänna kontorssysslor, internservice, beställa hem varor. Månadsavstämningar, hantera moms och skatt. Hantera projektredovisning.
Låter detta som rätt arbetsuppgifter för dig i rollen som Administratör tillika Ekonomiassistent?
Rollen kräver att du är:
Serviceminded med lite ?skinn på näsan?. Positiv dvs gillar att jobba och lösa utmaningar.
Utbildad gymnasie ekonom.
Dokumenterad erfarenhet av löpande bokföring.
Löneutbetalningar.
Momshantering
Kvittohantering. Hantera post. Övrig administration.
Erfarenhet från ekonomi system. Mycket god office vana.
Punktlighet, d.v.s. ta ansvar för bestämda tider/deadlines.
Lojal. Multitasking. Strukturerad, d.v.s. ordning och reda.
Intresse av sina arbetsuppgifter.
Ärlig och tydlig i sin kommunikation, både intern och externt.
En individ som verkligen vill jobba och bidra.
Eget stort driv där initiativ är viktigt.
Jobba enskilt och samarbeta med kollegor.
Läsa, skriva, förstå och kunna tala flytande svenska.
Jobba under eget ansvar.
Stor vikt läggs på personligheten och erfarenheten.
Arbetstid Måndag-fredag.
Tjänstgöringsgrad om 50 %, med arbetstider 08.00-12.00
Detta rekryteringsuppdrag sköts av INDA.NU, Adolfsbergsvägen 4, Örebro.
Sök tjänsten med CV och ett personligt brev, och maila
peter.carlbark@inda.nu .
Intervjuer sker löpande.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
Arbetstid Måndag-fredag. Tjänstgöringsgrad om 50 %, med arbetstider 08.00-12.00
Publiceringsdatum2016-04-04ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-25
Ansökan kan skickas till e-postadress:
peter.carlbark@inda.nuFöretagInda Resurs AB
AdressInda Resurs AB
Adolfsbergsvägen 4
70227 Örebro
KontorsadressAdolfsbergsvägen 4
Örebro
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 070-4127742
E-postadress:
peter.carlbark@inda.nu Jobbnummer 2760849
Observera att sista ansökningsdag har passerat.