Ekonomiassistent (50%) med start omgående - Kelly Services AB - Receptionistjobb i Stockholm
Ekonomiassistent (50%) med start omgående
Kelly Services AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Kelly Services AB i Stockholm

För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent (50%) med start omgående i centrala Stockholm
Den här tjänsten är en halvtidsroll (50%) och du kan kombinera denna tjänst med annat uppdrag.

Som ekonomiassistent ansvarar du för grundläggande hantering av fakturor och beställningar. Du kommer framförallt att vara delaktig i administrationen kring företagets säljavdelning. För att trivas i denna roll bör du vara kommunikativ och tycka det är roligt att ha flera processer igång samtidigt med olika kontaktytor.

Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du har god datavana, behärskar Officepaketet utan problem, framförallt har du arbetat mycket i Word. Vidare har Du en utpräglad servicekänsla, god kommunikationsförmåga, arbetar effektivt och strukturerat med förmåga att prioritera vid stora volymer. Du trivs med att äga frågor och komma med förslag till förbättringar och lösningar vilket ställer krav på din analytiska förmåga. Viktigt är din personlighet och inställning. Som person är du noggrann, självgående och starkt servicemedveten med en väl utvecklad social förmåga som gör att du lätt etablerar relationer internt och externt. Du tycker det är roligt att lösa problem tillsammans med andra och gillar att arbeta i högt tempo.

Ansökan tas endast emot via vår hemsida http://www.kellyservices.se/www.kellyservices.se och vi önskar få ansökningshandlingar (brev och CV). Urval och intervjuer kommer ske löpande.
Välkommen med din ansökan!

Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Har god datavana. Behärskar Officepaketet utan problem, framförallt har du arbetat mycket i Word. Vidare har Du en utpräglad servicekänsla, god kommunikationsförmåga, arbetar effektivt och strukturerat med förmåga att prioritera vid stora volymer. Du trivs med att äga frågor och komma med förslag till förbättringar och lösningar vilket ställer krav på din analytiska förmåga.
Lägst gymnasiekompetens.

Publiceringsdatum
2013-10-11

Arbetstider och omfattning
Heltidsanställd

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 410892
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Kelly Services AB

Adress
Kelly Services AB
Regeringsgatan 77
11139 Stockholm

Jobbnummer
1674299

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kelly Services AB: