Ekonomiassistent 50 % deltid

Inspira AB / Ekonomiassistentjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inspira AB i Västerås, Eskilstuna, Enköping, Köping, Sala eller i hela Sverige

Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass som stärker helhetsupplevelsen av din verksamhet. Vi gör det genom våra tjänsteområden facility management, lokalvård, bemanning, kontorsmaterial, växtinredning, mat & dryck. Vi skapar en lösning som passar din verksamhet lokalt eller samordnat i hela landet. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse.

VI ERBJUDER DIG



En rolig och utvecklande roll i ett expansivt och framgångsrikt företag med engagerade kollegor - där du är vår viktigaste resurs! Du erbjuds ett aktivt och omväxlande arbete med stort eget ansvar. Bra villkor enligt kollektivavtal, utbildning anpassad till dig och dina arbetsuppgifter, ett aktivt hälsoarbete med bland annat hälsoinspiratörer, friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Regelbundna medarbetar- och utvecklingssamtal och gemensamma aktiviteter som exempelvis personalfester och arbetsplatsträffar. Vår värdegrund beskriver vad vi står Kundnöjdhet, Medarbetarenöjdhet, Hållbarhet och Förnyelse.



Publiceringsdatum
2017-10-03

Arbetsuppgifter


Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Fakturering: löpande, en del avtal + krediteringar, materialfakturering till kund efter underlag från leverantör gällande inköp förbrukningsmaterial
• Kundinbetalningar
• Påminnelsehantering/Inkasso hantering
• Rapportering till Skatteverket Rut
• Uppläggning av nya kunder + projekt i driftsystemet Tengella
• Löpande administrativa uppgifter som posthantering, insortering, arkivering





DIN PROFIL



Du har administrativ ordning och reda och levererar i tid. Du gillar att lösa problem, är proaktiv och har ett positivt förhållningssätt även när det är mycket på gång. Egenskaper som självgående, kommunikativ och att dela med sig av kunskaper på ett pedagogiskt sätt är viktiga i uppdraget, likaså att vara affärsmässig och ha en hög grad av ansvarstagande.



För att passa som ekonomiassistent hos oss vill vi att du är:

• Noggrann och analytisk
• Serviceinriktad och kommunikativ
• Utbildning inom ekonomi
• Minst 2 års erfarenhet av arbete med ekonomi och kundreskontra
• Goda kunskaper i fakturering och kundreskontrahantering
• Goda kunskaper inom Office-paketet, framförallt Excel
• God systemvana
• Uttrycker dig väl i tal och skrift



Din placeringsort är Västerås.

Tillträde snarast.







Varmt välkommen med din ansökan idag!

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Inspira AB

Adress
Inspira AB
Positionen 143
11541 Stockholm

Kontorsadress
Positionen 143

Jobbnummer
3731053

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inspira AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inspira AB: