Ekonomiassistent
Magna AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2015-11-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent" (publicerad 2016-09-12) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Kundföretaget
Vår kund är verksam i apoteksbranschen och är en av de största på marknaden, med apotek över hela landet.
Publiceringsdatum2015-11-09Dina arbetsuppgifterDu kommer att få jobba på ett företag som ser sina anställda som investeringar och som har en företagskultur där du som medarbetare får ta ansvar och egna initiativ och där man utgår från att arbetsglädje är grunden till ett gott arbete!
I rollen som ekonomiassistent ingår följande arbetsuppgifter:
Kund- och levreskontra
Hantering av hyresavtal
Löpande bokföring
Delta i bokslutsarbete
Övrig administration
Arbetets omfattning: Deltid 50% (20h/vecka) kontorstider, måndag-fredag. Fr.o.m. årsskiftet kan det eventuellt finnas möjlighet till arbete 75 - 100%. Detta uppdrag ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd hos Magna, men arbeta hos vår kund.
ProfilKompetenserKvalificerad utbildning inom redovisning, dock är erfarenheten viktigast.
2-5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Goda kunskaper i Excel.
Personliga egenskaper: För att trivas på företaget tror vi att du är:
Flexibel och serviceinriktad och van att hugga i där det behövs. Vidare är du strukturerad, ansvarstagande och noggrann och trivs med varierande arbetsuppgifter. Du är prestigelös och har lätt för att samarbeta med olika funktioner. Du är även social och uppskattar att vara en del av ett team.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Louisa Björklund på tel. 08-501 685 09 alternativt
louisa.bjorklund@magna.seVårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Deltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6459
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLouisa Björklund
louisa.bjorklund@magna.seFöretagMAGNA AB
AdressMAGNA AB
Industrigatan 4 A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4 A, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2517821
Observera att sista ansökningsdag har passerat.