Ekonomiassistent (40 %) PS Interim
PS Partner / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PS Partner i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige Rätt person på rätt plats är en självklarhet i alla framgångsrika företag. Att dessutom ha denna person på plats i rätt tid och i rätt situation är något vi sedan starten 2010 hjälpt många kunder med via vårt konsultbolag, PS Interim.
PS Interim erbjuder en snabb och effektiv lösning för att du ska få in kompetent personal när det tex uppstår luckor vid sjukskrivningar, föräldraledighet eller arbetstoppar. Våra konsulter är anställda hos oss, men jobbar på uppdrag hos dig.
Vi är ett auktoriserat bolag inom bemanning och vi har kollektivavtal med Unionen.
PS Interim har idag kontor i Göteborg, Stockholm och Borås och löser därigenom bemannings och konsultbehov över hela landet.
Inom PS Partner familjen finns också PS Recruitment för rekrytering av tjänstemän samt PS Management för rekrytering av ledare och nyckelpersoner.
PS Interim söker för kunds räkning en ekonomiassistent (40 %) till ett företag som finns med kontor i Västra Frölunda. Bolaget är en mindre koncern och du kommer att arbeta tillsammans med ekonomiansvarig.
Publiceringsdatum2018-12-10Dina arbetsuppgifterLöpande ekonomiuppgifter i flera bolag. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
• Löpande bokföring (periodiseringar, avskrivningar, mm)
• Leverantörsreskontra
• In- och utbetalningar samt avstämning valutakonton
• Moms- och arbetsgivardeklarationer
KvalifikationerVi tror att du har någon form av eftergymnasial utbildning inom området samt relevant erfarenhet. Som person har du förmågan att se helheten och förstår vikten av att ge bra service till din omgivning. Du är noggrann och har lätt för att kommunicera och samarbeta. Du är van att arbeta mot deadlines och gillar utmaningar. Du har goda kunskaper i Excel och vi ser det som meriterande om du har arbetat i VISMA Administration och fakturahanteringssystem.
Övrig informationDu blir anställd som konsult hos PS Interim och uthyrd till vår kund. Uppdraget är på 40 %, startar omgående och pågår ca 4-6 mån.
Ansökan
För frågor, kontakta rekryteringskonsult Lena Wadenby på +46 (0)723 30 60 61 alt.
lena.wadenby@pspartner.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPS Partner
AdressPS Partner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG
KontorsadressFörsta Långgatan 18
Jobbnummer 4502402
Observera att sista ansökningsdag har passerat.