Ekonomiassistent
Input Interiör Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2014-05-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent" (publicerad 2015-02-05) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Input Interiör Sweden AB i Göteborg,
Skövde,
Norrköping,
Stockholm,
Umeå eller i
hela Sverige När Input interiör startades 1987 var drömmen att skapa ett inredningsföretag som var oberoende och jobbade med god design.
I dag är det verklighet. Input interiör är Skandinaviens ledande oberoende inredningskoncern med unik kompetens inom
inredning av kontor och näringsliv, hotell och restaurang, skola och utbildning samt vård och omsorg. Vi är 330 medarbetare,
finns på 21 orter från Luleå i norr till Malmö i söder och omsätter 1,2 miljarder SEK.
Vad vi kan erbjuda
Vi söker en ekonomiassistent som vill bli en viktig resurs på vårt huvudkontoret på Fältspatsgatan 2 i Göteborg. Hos oss får
du möjlighet att utveckla nya kompetenser, lära känna inredningsbranschen inifrån samt ingå i ett team om elva personer
på ekonomiavdelningen. I rollen som ekonomiassistent kommer du att få lära dig arbetet och våra rutiner från grunden och
assistera där det behövs som bäst.
Ekonomiavdelningen i Göteborg hanterar leverantörsfakturor för hela koncernen. Din arbetsuppgift blir i första hand scanning
och kontering av dessa leverantörsfakturor. Därutöver blir även kontroll och attestering samt påminnelsehantering av
leverantörsfakturor en del av din vardag.
Vad vi söker
Vi söker dig som vill lära från grunden och utvecklas tillsammans med oss. Du är positiv, serviceinriktad och har en vilja att
bistå dina kollegor ute i landet såväl som dina närmsta arbetskamrater på Ekonomiavdelningen. Du är noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt. Att du är flexibel, lösningsorienterad och har lätt för att samarbeta ser vi som förutsättningar för att du ska trivas hos oss. Vi söker dig som har gymnasial utbildning inom ekonomi, mycket god datorvana och lätt för att lära dig nya system. Tidigare erfarenhet av scanning av leverantörsfakturor är meriterande. Vi sätter dock störst värde i dina personliga egenskaper.
Ansök snarast
Tjänsten är en visstidsanställning under en period av sex månader. Välkommen med din skriftliga ansökan och CV snarast,
dock senast 25 maj. Skicka ansökan till
johan.p@inputinterior.se , märk ansökan "Ekonomiassistent". Frågor angående tjänsten
besvaras av Johan Pantzar på 031-799 89 66.
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Publiceringsdatum2014-05-16Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
johan.p@inputinterior.seFöretagInput Interiör Sweden AB
AdressInput Interiör Sweden AB
42130 VÄSTRA FRÖLUNDA
KontorsadressFältspatsgatan 2
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0317998900
Jobbnummer 1877875
Observera att sista ansökningsdag har passerat.