Ekonomiassistent

Randstad AB Stockholm / Ekonomiassistentjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Vi söker en ekonomiassistent som i första hand ska arbeta med kund- och leverantörsreskontra till kund i södra Stockholm.

Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:

• Fakturera, kontera och uppdatera ca 200 kundfakturor per månad.
• Scanna, ankomstregistrera och uppdatera ca 200 leverantörsfakturor per månad.
• Hämta in- och utbetalningsfiler från bank.
• Krav och inkassohantering.
• Räntefakturering.
• Skapa betalningsfil för leverantörsfakturor till bank.
• Löpande bokföring.
• Avstämning av vissa balanskonton vid månadsslut.
• Ansvara för in- och utgående post.
• Samt vara behjälplig med övriga förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning.

 I ditt dagliga arbete kommer du att arbeta i Visma Business, Invoice Manager, Svea och Excel.

Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du ska även ha goda kunskaper i Excel, och det är en klar fördel om du kan Pivottabeller.

I tjänsten får du en hel del ansvar och därför vill vi att du som person är noggrann, självständig och ansvarsfull. Tjänsten är heltid.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Carin Wall på 08-693 94 51.

Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2012-05-10

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-09
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carin Wall, 08-693 94 51

Företag
Randstad AB Stockholm

Adress
Randstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
1240460

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Stockholm: