Ekonomiassistent - Leverantörsreskontra

Framtiden i Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Upptäck en spännande möjlighet som ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra! Vi söker en driven och analytisk person med en passion för siffror och en förmåga att hitta lösningar. Som en viktig del av teamet kommer du att använda dina utmärkta kommunikationsfärdigheter för att samarbeta med både interna och externa intressenter. Du kommer att ha möjlighet att fortsätta lära dig och utvecklas i rollen. Om du har tidigare erfarenhet av leverantörsfakturahantering och en stark vilja att ta dig an nya utmaningar, då är detta din möjlighet att ta nästa steg i din karriär.

Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2023-06-05

Om tjänsten
Som en erfaren ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra spelar du en avgörande roll för att säkerställa effektiv och noggrann hantering av företagets leverantörsfakturor. I denna roll kommer du att utföra en rad viktiga arbetsuppgifter. Du kommer att ansvara för att kontrollera fakturor, matcha leveranser och genomföra betalningar. Dessutom kommer du att upprätthålla positiva relationer med leverantörer och vara deras huvudkontakt vid eventuella faktureringsfrågor eller problem.

För att lyckas i denna roll är det avgörande att du är noggrann i ditt arbete. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är en viktig tillgång för att kunna hantera de olika utmaningarna. Du kommer att vara den som säkerställer att allt stämmer och att inga felaktigheter uppstår i reskontraprocessen. Denna spännande roll ger dig möjlighet att vara en nyckelperson i företagets ekonomiteam och bidra till en smidig och effektiv leverantörsreskontra.

Profil
Vi söker dig med en noggrann och analytisk personlighet. Du kommer att spela en viktig roll i att hantera fakturor och betalningar, och därför är det avgörande att du är välorganiserad och har förmågan att prioritera uppgifter på ett effektivt sätt.
Vi ser också att du trivs med att samarbeta i team. Du kommer att interagera med andra avdelningar och leverantörer, vilket kräver en kommunikativ och samarbetsvillig inställning. Att kunna kommunicera tydligt och lösa eventuella problem på ett professionellt sätt kommer att vara till stor nytta i denna roll.

Som ekonomiassistent mot leverantörsreskontra kommer du att arbeta i en dynamisk miljö där det kan uppstå högt tryck och strama deadlines. Därför behöver du ha förmågan att bibehålla lugnet och arbeta effektivt även under pressade situationer. En positiv inställning och en proaktiv attityd kommer att hjälpa dig att navigera genom utmaningarna på ett framgångsrikt sätt.

Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning med inriktning ekonomi
• Flytande svenska i tal och skrift
• God förståelse av hela flödet av leverantörsreskontra
• God datorvana, främst inom Microsoft Office

Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av arbete i Agresso.

Om Kunden

Vår kund är en stor arbetsgivare - störst inom sin bransch i Norden. Det gör att de kan erbjuda mycket till sina medarbetare. I flera år i rad har de blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare! Kunden eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning. De arbetar som ett team och tycker om att skapa stora resultat, tillsammans.
Kunden är Nordens ledande leverantör av hållbara helhetslösningar för el, vs, ventilation och andra tekniska funktioner i fastigheter och anläggningar. De har över 12 000 medarbetare och finns på omkring 180 orter i hela Norden.
De erbjuder ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Medarbetare är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö.

Om Framtiden AB

Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

Rekryteringsprocess
I denna process sker urval löpande enligt följande:

CV-urval enligt ovan krav
Intervju (Framtiden)
Intervju hos kund

Anställningsvillkor
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Stockholm
Arbetstider: Dagtid
Omfattning: Heltid

Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ZR_47959_JOB".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142), http://www.framtiden.com

Arbetsplats
Framtiden AB

Kontakt
Fatima Ghazal
fatima.ghazal@framtiden.com

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Framtiden i Sverige AB varit leverantör

Jobbnummer
7852459

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: