Ekonomiansvarig till AB Indesko

Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2023-02-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiansvarig till AB Indesko" (publicerad 2023-03-16) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-02-13

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Indesko.

Om företaget
AB Indesko är ett stabilt och väletablerat familjeföretag grundat år 1934. Företagets affärsidé är att förse stålverk och gjuterier i Skandinavien samt den keramiska och eldfasta industrin i Sverige med kundanpassade råmaterial, mineraler och industriförnödenheter. Bolaget arbetar huvudsakligen med för allmänheten stora välrenommerade och kända kunder.
Företaget har idag 10 anställda och en årsomsättning på ca 120 Mkr. Huvudkontoret, där 2-3 personer arbetar, är beläget i ett attraktivt och centralt läge i Stockholm medan bolagets lager- och produktionsenhet är förlagd till Västerås där all tillverkning och kundanpassning av företagets importerade råmaterial sker. Indesko representerar och arbetar med en rad ledande producenter runt om i världen och bolaget kännetecknas som en pålitlig samarbetspartner med ett tydligt kundfokus. Marknadsstrategin bygger på kvalitet och mervärde.
Mer om företaget finns att läsa på deras hemsida www.indesko.se.

Dina arbetsuppgifter
I din tjänst hos Indesko kommer du att ansvara för företagets ekonomi, redovisning, bokföring, löner och myndighetsrapportering. Du kommer även att agera som back-office mot kunder och leverantörer, vara delvis ansvarig för orderuppläggning och fakturering samt bistå företaget i dess inköps- och logistikarbete. I tjänsten ingår även att delta och vidareutveckla företagets ledningssystem för kvalitet-miljö-hållbarhet tillsammans med andra ansvariga på företaget. Du kommer att få en bra introduktion till arbetet och få gå bredvid de personer som idag har den här tjänsten för att successivt därefter kunna ta över och bli helt självgående. Rapportering sker direkt mot företagets ägare och VD.

AB Indesko kan erbjuda en familjär stämning i en god och trivsam arbetsmiljö. Vid sidan av lön kommer du att erbjudas sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag och tjänstemobil. De år då företaget har gått bra har vanligtvis även en bonus utbetalats till de anställda.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

Vi söker en positiv och öppen person som är engagerad och serviceinriktad till sin karaktär med siktet inställt på stabilitet och långsiktighet.
Mycket av arbetet kommer att bedrivas under eget ansvar vilket kräver att du är strukturerad, noggrann och kvalitetsmedveten till din karaktär. Du ska också ha lätt för att ta egna initiativ, lösa problem och för att lära dig nya saker.
Du ska vara en lojal och god lagspelare som bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat och som uppskattar att arbeta i ett litet team med snabba och korta beslutsvägar, där alla hjälps åt för att skapa bästa möjliga resultat och mervärde.

• Avslutad gymnasial utbildning.
• Arbetat minst 10-15 år med ekonomi och administration.
• Tidigare arbete med ledningssystem inom kvalitet-miljö-hållbarhet är
meriterande.
• Goda kunskaper i svenska och engelska språket såväl i tal som skrift.
• Goda kunskaper inom data-/IT med stor erfarenhet av Microsoft 365 med tonvikt på Excel.

Övrig information:

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Anställningsform: Tillsvidare
Arbetstid: Heltid.Normal arbetstid är mellan 08:00-17:00. Deltid kan diskuteras.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Stina Wejéus
stina.wejeus@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7439566

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: