Ekonomiansvarig som vill utveckla en organisation i tillväxt

serveOffice ab / Redovisningsekonomjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och medlemmar i SRF. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se

Fragancia Handels AB importerar livsmedel som levereras framförallt till svensk detaljhandel men även till Norge och Finland. Bland kunderna finns ÖoB - Sveriges ledande lågpriskedja samt Axfood med bland annat kedjorna Willys och Hemköp. Bolaget samarbetar med ett 20-tal utländska leverantörer och erbjuder egna varumärken, privatelabel samt producenternas varumärken. Fragancia har fyra anställda och omsättningen uppgick 2011 till 45 milj. kr.

Fragancia står inför omstrukturering och tillväxt och vi söker efter två nya medarbetare som vill anta utmaningen att växa och utvecklas med oss. En av dessa befattningar är rollen som Ekonomiansvarig. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Täby.

Ditt uppdrag
Arbetet innebär att självständigt sköta företagets ekonomi samt löneadministration. Du blir ansvarig för löpande redovisning, bokslut, löneadministration samt för budget-, prognos- och analysarbetet. I samband med planerad tillväxt och inför kommande projekt för optimering och effektivisering av verksamheten deltar du också i arbetet med att anpassa, utveckla och effektivisera företagets administrativa strukturer och processer. Du är med andra ord involverad i företagets utveckling och målsättning inför framtiden. Vi använder Visma Administration 2000.

Publiceringsdatum
2012-07-27

Kvalifikationer
Vi tror att du har minst 2 - 3 års erfarenhet av löpande redovisning. Du är analytisk och strukturerad och duktig på att organisera arbetet på ett effektivt sätt samt utnyttja tillgänglig teknik. Du har mycket goda kunskaper inom Excel samt inom IT generellt.

Vi erbjuder dig
Ett mångsidigt arbete i en spännande bransch hos ett företag som är under utveckling och expansion. Det är ett fritt arbete under eget ansvar med möjlighet att påverka och utveckla. Vi erbjuder en trivsam och utvecklande arbetsplats med trevliga kollegor och ett öppet arbetsklimat. 

Kontaktuppgifter för detta jobb
I samband med denna rekrytering samarbetar vi med serveOffice. För frågor vänligen kontakta Mia Sahlén på 08-594 697 09/ mia.sahlen@serveoffice.se eller Lars Carlswärd 08-594 697 03/ lars.carlsward@serveoffice.se   

Välkommen!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-08-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mia Sahlén, 08-594 697 09

Företag
ServeOffice AB

Adress
ServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna

Jobbnummer
1301595

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: