Ekonomiansvarig hos Contrast AB
Contrast AB / Ekonomiassistentjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Contrast AB i Växjö Contrast skapar ca 250 livfulla och engagerande event, möten och resor till våra uppdragsgivare varje år. Företaget har drygt 20 år i branschen och omsätter ca 60 mkr. Vi skapar upplevelser, genomför dem och mäter resultaten!
Företaget har idag kontor i Stockholm och Växjö och är idag 14 anställda. Den ekonomiansvariga arbetar i Växjö.
Som ekonomiansvarig hos Contrast kommer du att arbeta med följande:
• Kund- och leverantörsreskontra
• Löpande bokföring inkl projektredovisning
• Likviditetsuppföljning
• Månadsavstämningar
• Handlägga skatter och moms
• Förbereda månadsbokslut och årsbokslut
• Lönehantering
• Rapportera till företagsledningen
• Övrig administration
Vi söker dig som har:
• Ekonomisk utbildning från gymnasiet, gärna med påbyggnad.
• Erfarenhet inom redovisning- eller ekonomiarbete
• Goda kunskaper i engelska
Egenskaper vi värdesätter är bl a ett affärsmässigt tänkande, kreativitet, initiativkraft och noggrannhet för att säkerställa kvaliteten i ditt arbete. Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt och som vill vara med att utveckla Contrasts administrativa rutiner.
Besök gärna vår hemsida:
www.contrast.seRing Lotta Warner om du har några frågor, 070-534 64 87
Välkommen med din ansökan till
christina.sjogren@crowehorwath.seVaraktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Heltid med tillsvidareanställning.
Publiceringsdatum2015-11-23ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-15
Korkört är önskvärt.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
christina.sjogren@crowehorwath.seKontaktLotta Warner, 070-534 64 87
FöretagContrast AB
AdressContrast AB
35236 VÄXJÖ
KontorsadressIndustrigatan 7
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0470-22666
Jobbnummer 2540955
Observera att sista ansökningsdag har passerat.