Ekonomiansvarig
ECM Office Supplies AB / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
2008-01-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiansvarig" (publicerad 2008-02-26) ⬅️
Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ECM Office Supplies AB i Göteborg,
Partille eller i
hela Sverige ECM Office Supplies AB är ett första leds grossistföretag inom kontormateriel. Import sker från Kina och försäljning sker främst i Sverige men även i övriga nordiska länder och Europa. Våra kunder är stora grossistföretag inom kontorsmateriel och pappershandel samt varuhus. Vi är i dagsläget 6 anställda och omsätter ca 23 Mkr. Företaget är beläget i Partille men kommer under våren att flytta till nya lokaler i Göteborg. Information finns även på vår hemsida
www.ecmos.se .
Vi söker nu en ekonomiansvarig. Arbetsuppgifter: Löpande bokföring, bokslut, moms/skatteredovisning, avstämningar, kund- och leverantörsreskontra, löner, fakturering, budget och likviditetsplanering. För närvarande sker redovisningen i SPCS men företaget kommer troligen inom kort att implementera ett nytt affärssystem.
Du bör vara noggrann, strukturerad, initiativrik och flexibel.
Relevant utbildning och tidigare erfarenhet från redovisning och bokslut är ett krav.
Tillträde i februari.
Ansökan via epost eller brev. Frågor besvaras via epost:
kristina@ecmos.sePubliceringsdatum2008-01-14Anställningstyp/arbetstiderTills vidare. 6 månaders provanställning tillämpas.
Arbetstid 50 - 80 % (kan diskuteras)
ErsättningLön enligt överenskommelse. Ange gärna löneanspråk i ansökan.
KontaktMelissa Huang,
mh@ecmos.se , Kontorschef
Kristina Johansson,
kristina@ecmos.se , Ekonomiansvarig
Så ansöker duSista ansökningsdag 2008-02-01
Vi tar emot ansökan via epost:
mh@ecmos.seFöretagECM Office Supplies AB
43338 Partille
Telefonnummer: 031-409888
E-postadress:
mh@ecmos.seMer information på
http://www.ecmos.se Jobbnummer 99222
Observera att sista ansökningsdag har passerat.