Ekonomiadminstratör 50% / Receptionist 50%
Kontorshotellet Vasagatan 36 AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorshotellet Vasagatan 36 AB i Stockholm,
Danderyd eller i
hela Sverige Quick Office söker receptionist med ekonomibakgrund till vårt huvudkontor
Quick Office startade 1999 och är idag Sveriges ledande kontorshotellkedja med fler än 10 kontorshotell i Stockholm. Quick Office befinner sig i en expansionsfas och söker nu en Kontorsvärd, med erfarenhet från ekonomi, till vårt huvudkontor på Vasagatan 36 i Stockholm.
Tjänsten
Tjänsten är spännande och utmanande då du dagligen både har många kundkontakter och ansvarig för kontorshotellets dagliga drift samt parallellt tar hand om delar av företagets redovisning som ansvarig för kundfakturering, bokföring och leverantörsfakturor.
Det är många olika och varierande arbetsuppgifter bl.a ansvara för receptionen, ta emot och ge service till hyresgäster och besökare, beställa och servera förtäring vid möten, se till att kontorets allmänna utrymmen är snygga och representativa, hantera in- och utflyttning av hyresgäster, visning av kontoret för potentiella kunder, posthantering samt övriga administrativa arbetsuppgifter.
Som Kontorsvärd är man en mycket viktigt del i våra hyresgästers vardag och därför blir Kontorsvärdens personliga engagemang och känsla för kundernas behov en viktig del av verksamheten.
Tjänsten är på heltid 40 timmar per vecka.
Vem söker vi?
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som med ett vänligt bemötande ger bästa möjliga service till våra kunder. Det är också viktigt att du är flexibel, stresstålig, noggrann och strukturerad samt trivs att arbeta under egen ansvar. Du har god samarbetsförmåga och inte är rädd för att pröva nya utmaningar.
Du har flerårig erfarenhet från arbete på en ekonomiavdelning och vi ser gärna att du har erfarenhet av följande moment inom redovisning; kund- och leverantörsreskontra, fakturering/hyresavisering, kontoavstämningar, löpande bokföring, löner.
Vi arbetar i Hogia och vi ser helst att du är van att arbeta i detta program.
Mer om Quick Office
Vi kan erbjuda det lilla företagets flexibilitet och närhet till kunder och medarbetare och möjligheten att påverka både din egna och företagets utveckling, men med det större företagets trygghet. Vi har kontorshotell på flera adresser runt Stockholm, se quickoffice.se. Din arbetsplats kommer i första hand att vara på vårt kontorshotell i Stockholm City på Vasagatan 36, men kan variera på våra övriga kontorshotell.
Publiceringsdatum2016-08-16Så ansöker duLåter tjänsten intressant? Vänligen skicka din ansökan med personligt brev och CV till
jessica@quickoffice.seSista ansökningsdag är den 15 september men vi hanterar ansökningar löpande och ansökningstiden kan därför komma att avslutas tidigare.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-15
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jessica@quickoffice.seKontaktJessica Martinsson, Marknad 0733948000 (0733948000) 0733948000 (0733948000) 073394800
jessica@quickoffice.seFöretagKontorshotellet Vasagatan 36 AB
AdressKontorshotellet Vasagatan 36 AB
Vasagatan 36 4TR
11120 Stockholm
KontorsadressVasagatan 36 4TR
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0733948000
Jobbnummer 2996271
Observera att sista ansökningsdag har passerat.