Ekonomiadministratör till myndighet i Stockholm

Bemannia Kontor AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du arbetat som ekonomiassistent eller ekonomiadministratör och vill arbeta på en myndighet? Ta då chansen att söka denna tjänst, välkommen med din ansökan!

Om uppdraget

Tjänsten är på heltid med start i början av augusti och kommer pågå i 12 månader med möjlighet till förlängning. Arbetet sker på myndighetens kontor i centrala Stockholm och på funktionen IT-administration. Du kommer ingå i ett team tillsammans med 4 andra kollegor och arbeta för att stödja IT-avdelningen med ekonomiska frågor.

Tjänsten är säkerhetsklassad vilket innebär att du innan anställning behöver genomföra en säkerhetsprövning samt registerkontroll

Publiceringsdatum
2023-07-21

Arbetsuppgifter
Du kommer arbeta i myndighetens ekonomisystem Unit 4 Business (UBW, Agresso) och delta i det löpande redovisningsarbetet. Hantering av kund och leverantörsreskontra samt att vara behjälplig vid bokslut ingår också i dina arbetsuppgifter. I tjänsten kommer du att assistera och ge service till flera personer. Du kommer vara ett operativt stöd och ha löpande kontakt med verksamheten och leverantörer.

Kvalifikationer
• Gymnasium eller likvärdig utbildning

• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent eller ekonomiadministratör

• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt

• Kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, m.fl.)

• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Annelie Hammarborg
annelie.hammarborg@bemannia.se

Jobbnummer
7980972

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: