Ekonomiadministratör till myndighet

Quest Consulting Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Vi söker en driven och engagerad Ekonomiadministratör till ett långt uppdrag hos vår kund inom offentlig sektor i Stockholm.
Uppdraget omfattar ekonomiadministration såsom hantering av leverantörsreskontra, avstämning av konton samt fakturering. Du kommer även att vara behjälplig i andra löpande ekonomiska arbetsuppgifter samt ärendehantering via telefon, epost och andra system. Som person har du eget driv, noggrann och har hög servicenivå samt du trivs att arbeta i team.
Arbetsuppgifterna inom leverantörsreskontran innefattar bland annat:
• Ankomstregistrering samt distribuering av fakturor
• Utanordningar, markägarersättning
• Representationsfakturor
• Bokföring av fakturor
• Betalning av fakturor samt återredovisning
• Betalningspåminnelser och inkassoärenden
• Hantering av masterdata
• Utföra till processen tillhörande kontrollaktiviteter
• Andra ekonomiadministrativa uppgifter
För rollen krävs några års erfarenhet av:
• Ekonomiadministration inom leverantörsreskontra
• Ekonomiadministration inom kundreskontra
• Excel
• UBW (Agresso)
• Gymnasie- eller högskoleutbildning inom ekonomi eller
Stor vikt läggs vid personliga egenskaper

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2022-06-08

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Quest Consulting Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659)

Arbetsplats
Quest Consulting

Jobbnummer
6721483

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Quest Consulting Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Quest Consulting Sverige AB: