Ekonomiadministratör till modern myndighet i Solna

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Publiceringsdatum
2018-06-10

Dina arbetsuppgifter
Till modern myndighet i Solna söker vi nu en Ekonomiassistent/Administratör för konsultuppdrag. Uppdraget omfattar heltid med start 2018-07-30 och löper sex månader med möjlighet till förlängning.

Rollen innebär att främst fungera som stöd till två enhetschefer under en period när de delar på en enhet utöver sina ordinarie enheter. Det kan även komma att ingå andra administrativa arbetsuppgifter.

De huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer att innefatta att stötta verksamheten med:

* arbete i Agresso och Palasso
* kalenderbokningar
* hantera olika anmälningar
* uppföljning av verksamhet
* ta fram underlag till er i form av Excel listor
* kvittohantering
* boka och samordna/arrangera enhetsaktiviteter (interna workshops eller extern aktivitet typ att göra något trevligt med gruppen).
* dokumentera tex workshops.
* förbereda underlag inför specifika uppgifter som underlag för RALS (kolla historisk löneutveckling tex),
* medarbetarsamtal, budgetering, VP-arbete mm och sedan administrera och dokumentera.
* administrera projektuppföljning, hjälpa projektledare att få ihop underlag till uppföljningar så det blir enhetligt etc.

Vem är du?

Vi söker dig med minst gymnasieutbildning samt minst tre års erfarenhet av ekonomiadministration. Du kan sköta administrativa rutiner, planera och samordna, arbeta utifrån fastlagda rutiner samt vara ett operativt stöd för verksamheten. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska. Du har mycket goda kunskaper i MS Office.

Rollen kräver att du är serviceinriktad och har vanan att stötta andra personer i deras arbetsuppgifter. Du har en god samarbetsförmåga och trivs med att vara i en konsultativ roll.

Du erbjuds

Uppdraget omfattar heltid med start 2018-07-30 och löper sex månader med möjlighet till förlängning. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd av Jurek men arbeta ute hos vår kund. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt.

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Lena Cardelius på lena.cardelius@jurek.se. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida www.jurek.se.

Vi tar inte emot ansökningar via email.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lena Cardelius lena.cardelius@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4195695

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: