Ekonomiadministratör till mindre myndighet
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2018-01-13Dina arbetsuppgifterTill mindre myndighet i centrala Stockholm söker vi nu en administratör till konsultuppdrag. Uppdraget omfattar heltid med start omgående och löper till och med 2018-09-30 då myndigheten kommer att omlokaliseras.
Rollen är bred med arbetsuppgifter inom ekonomiadministration, upphandling/inköp samt kontorsadministration så som;
Inom ekonomiadministration:
* Hantera inkomna fakturor: komplettera med fakturaunderlag vid behov, kontrollera betalfrist och kontakta leverantörer för korrigering vid behov, skicka till inskanningscentral
* Ta fram underlag för myndighetens samlingsfakturor avseende beställda resor
* Fakturagranskning i Visma Proceedo
* Hantera inkomna betalningsrapporter från Agresso samt betalningsstatistik från bank
Inom Upphandling/Inköp
* Bevaka inköps- och upphandlingsbehov samt planera och genomföra inköp, avrop och upphandlingar som myndigheten har behov av
* Vägleda internt kring upphandlingsfrågor
* Dokumentera genomförda upphandlingar
Kontorsadministration
* Samordna och hantera möten
* Hantera felanmälningar
* Planera och genomföra interna gemensamma aktiviteter
* Uppdatera inventarieförteckningar
* Flyttkoordinering, planera och förbereda inför myndighetens flytt
Vem är du?
Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har som har minst tre års erfarenhet av arbete som administratör. Du har erfarenhet av och kunskap om avrop och upphandling. Du har mycket goda kunskaper i MS Office.
Du erbjuds
Ett brett uppdrag hos en mindre myndighet i centrala Stockholm. Uppdraget omfattar heltid med start omgående och löper till och med 2018-09-30 då myndigheten kommer att omlokaliseras.Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd av Jurek men arbeta ute hos vår kund. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Lena Cardelius på
lena.cardelius@jurek.se. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida
www.jurek.se.Vi tar inte emot ansökningar via email.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLena Cardelius
lena.cardelius@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3901661
Observera att sista ansökningsdag har passerat.