Ekonomiadministratör till kund i Karlskrona
Bemannia Kontor AB / Ekonomiassistentjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Karlskrona,
Ronneby,
Bromölla,
Kalmar,
Kristianstad eller i
hela Sverige Brinner du för siffror och har erfarenhet av att arbeta med manuell fakturering? Hardutre års erfarenhet avekonomiadministration och vill ta dig an nya utmaningar?Välkommen att skicka in din ansökan redan idag!
Om uppdraget
Vi söker en ekonomiadministratör till en kund i Karlskrona som arbetar medhållbarhet och service. Kunden är en växande organisation och behöver stöttning av deras manuella fakturering.Tjänsten är ett konsultuppdragvia Bemannia som startar omgående och pågår i cirka 6 månader. Därefter finns möjlighet till förlängning av uppdraget. I denna tjänst arbetar du mellan 6-8 timmar i veckan (1 dag i veckan) påplats vid kundens lokaler i Karlskrona.
Publiceringsdatum2024-05-23ArbetsuppgifterI rollen som ekonomiadministratör är du en del av kundens ekonomi/diarie-avdelning som har i uppdrag att på ett effektivt sättstödja organisationens övergripande mål genom att leverera, informera och driva utveckling. Totalt finns detåtta medarbetare på ekonomiavdelningen, tre av demarbetar medfakturering. Dina arbetsuppgifter består av att fakturera den del av fakturering som görs manuellt hos kund.
Kvalifikationer Erfarenhet av manuell fakturering
Godkänd gymnasieutbildning
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl tal som skrift
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Minst 3 års erfarenhet av ekonomiadministration och fakturering
Vi söker dig som är analytisk, samarbetsorienterad och trygg i din kompetens.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-05-27
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig,
jaqueline.shafig@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Jaqueline Shafig
jaqueline.shafig@bemannia.se 072-175 50 00 Jobbnummer 8700963
Observera att sista ansökningsdag har passerat.