Ekonomiadministratör till Klaravik

Monera Resurspartner Öst AB / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Monera Resurspartner Öst AB i Karlstad, Trollhättan, Uddevalla, Västerås, Göteborg eller i hela Sverige

På Klaravik sammanför vi hundratusentals köpare över hela världen med säljare av maskiner och fordon. Vi har skapat en nätauktionstjänst där man dagligen hittar mängder av nya objekt att lägga bud på. Förra året sålde vi maskiner för en och en halv miljard och i år ligger prognosen på ytterligare tillväxt.

Vår målsättning är att förändra sättet att handla maskiner, verktyg och fordon på och vi behöver talangfulla människor för att nå detta mål!

Vi är ett expansivt företag med mycket driv och fart. Vi har personal över hela landet och vårt huvudkontor ligger i fantastiska lokaler i Karlstads Inre hamn - som också blir din arbetsplats. Vi finns även i Polen, Danmark och Norge. Idag är vi Nordens största auktionsbolag inom entreprenad, lantbruk, skog, industri, bygg- och anläggning. Vi är omkring 80 personer som arbetar för Klaravik Sverige.

EKONOMIADMINISTRATÖR TILL KLARAVIK
Är du en kommunikativ person som stimuleras av att hitta lösningar på problem? Vill du jobba i en administrativ roll på ett expansivt företag? Då kan du vara Klaraviks nya ekonomiadministratör!

ARBETSUPPGIFTER
Det är en junior roll och du kommer att vara placerad på ekonomiavdelningen. Din primära arbetsuppgift är att följa upp hämtning av objekt som sålts på Klaravik.se.Du utvärderar nuvarande arbetssätt och kommer med förslag på förbättringsåtgärder för att optimera processen. Vidare kommer du att involveras i administrationen av Klaraviks exporthantering och arbetet med att leda den processen framåt. Din arbetsdag kommer att spenderas vid telefonen och datorn, då du på det sättet tar kontakt med Klaraviks köpande och säljande kunder. Exempel på arbetsuppgifter:

* Följa upp hämtning av objekt som sålts på Klaravik.se
* Exporthantering

KVALIFIKATIONER

* God datavana
* Administrativ erfarenhet

PERSONLIGA EGENSKAPER
För oss är din personlighet det viktigaste och vi letar efter dig som är engagerad, strukturerad och orädd. Du trivs när du förväntas ta mycket ansvar och att arbetsuppgifterna ibland är monotona gör dig ingenting. Du är en god kommunikatör i så väl tal som skrift och det kombinerat med din nyfikenhet och förmåga att göra det där lilla extra kommer att göra dig till en uppskattad medarbetare på Klaravik. Då Klaravik är ett företag som alltid är på väg framåt hoppas vi att du som söker är positivt inställd till förändringar.

Mer information

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2020-01-29

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Monera Resurspartner Öst AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "120347".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Monera Resurspartner Öst AB (org.nr 556863-7283)

Arbetsplats
Klaravik AB

Jobbnummer
5067065

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Monera Resurspartner Öst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Monera Resurspartner Öst AB: