Ekonomiadministratör på deltid till spännande tjänst

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-02-19

Företaget
Företaget är verksam inom logistik och varulagring och har de senaste fyra åren haft en kapacitetökning med 40 procent. De beskriver sig som en proaktiv samarbetspartner då de skapar mervärde och hjälper sina kunder att utvecklas. De sitter i moderna och unika lokaler precis vid havet.

I rollen som ekonomiadministratör arbetar du främst inom det ekonomiska området med kontering av leverantörsfakturor, leverantörsreskontra, leverantörers in- och utbetalningar, registrering av fakturor och du assisterar företagets ekonomichef med årsbokslutet. Du har också ett övergripande ansvar för kontoret där du håller rent och snyggt, beställer kontorsmaterial och uppdaterar företagets kundregister. Rollen innefattar viss kommunikation på engelska. Tjänsten är på deltid och motsvarar 50 procent.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiadministratör arbetar du främst inom det ekonomiska området med kontering av leverantörsfakturor, leverantörsreskontra, leverantörers in- och utbetalningar, registrering av fakturor och du assisterar företagets ekonomichef med årsbokslutet. Du har också ett övergripande ansvar för kontoret där du håller rent och snyggt, beställer kontorsmaterial och uppdaterar företagets kundregister. Rollen innefattar viss kommunikation på engelska. Tjänsten är på deltid och motsvarar 50 procent.

Kvalifikationer
• Gymnasial- eller YH-utbildning inom ekonomi
• Erfarenhet av kontering, leverantörsreskontra, in- och utbetalningar, registrering av fakturor och årsbokslut
• Mycket goda kunskaper i Visma
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och på engelska
• B-körkort

Dina personliga egenskaper
VI tror att du som söker den här tjänsten är en pålitlig person som värdesätter att alltid leverera hög kvalitet. Du är duktig på att se helheten och bidrar gärna med förslag för att utveckla din roll. Vidare trivs du med att arbeta självständigt och är prestigelös. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 031-788 09 83

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomiadministratör, ekonomiassistent, administratör, kontorsansvarig, Visma, 50 %, deltid, Göteborg

Arbetstider och omfattning
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Larsson 08-40024050 camilla.larsson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2174374

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: