Ekonomiadministratör för support av kund-& leverantörsreskontra

Placera Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vår kund är ett välkänt internationellt företag med placering i Solna nära Mall och Scandinavia. Till en av deras avdelningar söker de nu en ekonomiadministratör som kan stötta upp deras medarbetare inom kund- och leverantörsreskontran. Det är ett konsultuppdrag med start omgående t.om 1 oktober med mycket god möjlighet till förlängning. Du blir anställd på heltid (40h/v) som konsult via Placera Personal.

Tjänsten
I tjänsten som ekonomiadministratör så arbetar du med stora flöden inom framförallt leverantörsfakturor men även kundfakturor. Du godkänner fakturorna och ser till att allting stämmer inför betalningen av dem. Eftersom du kommer vara ett stöd för ekonomiavdelningen så kommer du att hantera uppgifter både högt och lågt och det krävs därför att du är flexibel och har lätt för anpassa dig inför nya uppgifter.

Kvalifikationskrav:

* Du har mycket god administrativ erfarenhet, gärna inom en ekonomiavdelning
* Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en större organisation
* Du talar och skriver både svenska och engelska flytande, då det krävs i tjänsten
* Du har god systemvana, meriterande om du tidigare arbetat i SAP

Intresserad av tjänsten? Sök den redan idag då vi arbetar med ett löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

Publiceringsdatum
2019-01-30

Anställningstyp/arbetstider
Heltid (40h/v)
Start: Omgående
Uppdragslängd: T.om 1 oktober med stor möjlighet till förlängning

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lovisa Torbacke 0702 44 99 59

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
4584825

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: