Ekonomiadministratör 80% till Solna

Arena Personal Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2015-10-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiadministratör 80% till Solna" (publicerad 2015-11-24) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-10-26

Om tjänsten
Till vår kund söker vi nu en ekonomiadministratör. Vår kund är ett trivsamt företag som har kontor i Solna. Detta är ett uthyrningsuppdrag på 80% som kommer starta i början av december och pågå till sista mars, med möjlighet till förlängning.

Här erbjuds du arbeta med varierande administrativa uppgifter. Arbetet kommer exempelvis innebära att:

• Kontrollera kostnader och pristak
• Göra granskningar och rättningar av underhållsfiler
• Registrera i ett kostnadsuppföljningsprogram
• Bevaka avvikelser
• Ta fram sammanställningar och underhållskostnader i SAP
• Skapa filer i Excel
• Hålla koll på stickprover
• Underhålla ett internt system samt till viss del göra utvecklingar

Profil
Vi söker dig som är gymnasieekonom (eller motsvarande) och har arbetat minst två år i en bred administrativ roll. För att klara av rollen är du van att använda Excel samt är bekväm med att skriva enklare mail på engelska. Har du arbetat i SAP är det ett stort plus. För att vara aktuell för uppdraget, passar det dig bra att arbeta deltid samt att börja arbeta i början av december.

Övriga önskvärda egenskaper:

• Ansvarstagande, noggrann och strukturerad
• Analytisk förmåga
• Serviceinriktad och anpassningsbar
• Självständig och trygg i dig själv
• Prestigelös teamspelare som gärna hjälper till där det behövs

Låter jobbet intressant för dig? Vi tipsar dig att söka så snart som möjligt då tjänsten ska tillsättas omgående.

Vi erbjuder

Arena Personal matchar de bästa kandidaterna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Du får viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Arena Personal har drygt 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 konsulter verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs och Impact ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra konsulter lika bra som våra kunder.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-14
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2673
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Isabelle Lilja 08-587 117 00

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2496448

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: