Ekonomi- och säljassistent

AssistBemanning Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AssistBemanning Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Bakom våra framgångar som Gasellföretag med dubbel A-rating ligger vårt engagemang och vår glädje över det vi sysslar med; Bemanning, Rekrytering och Outsourcing. Vi har ett grymt lokalsinne och vi är lätta och positiva att ha att göra med.

Nöjd - Kund - Garanti och kvalité säkerställs genom korta beslutsvägar och våra säljares totala kundansvar. Vi är alltid på tårna och medvetna om betydelsen av nöjda kunder och långa kundrelationer. Mervärdet för dig som kund förutom smidig administration är vår lyhördhet och snabba respons på dina behov och krav.

Vi är naturligtvis också Auktoriserade av Bemanningsföretagen, följer Bemanningsavtalet och vinnlägger oss om goda relationer med vår omvärld; fackförbund, arbetsförmedlingar och myndigheter.

Kort sagt, tillsammans med oss skall lösningarna av dina bemanningsbehov bli lite smidigare och lite enklare.

Vi söker nu en ekonomi- och säljassistent för kunds räkning till ett expansivt företag och framgångsrikt företag. Tjänsten är förlagd i Göteborg och kommer innebära att du arbetar med följade;

Upprätthållande funktioner.

• Fakturering, räntefakturering, påminnelser

• Kundreskontra, avbokningar BG, inkasso, mm

• Sammanställning och utbetalning av bonusar till kund

• Priser i Garp

• Arkivering av avtal och kontrakt

• SFL, hyreshantering, hyresgästhantering

• Kontanthandel och kassaapparat hantering

• Stöd datafrågor/kontakt support

• SCB-statistik, energi

• Bidragsansökningar energi

• Kontroll av UC på nya kunder i samråd med VD och försäljningschef

• Registrera nya kunder

 Delansvar funktioner.

• Behjälplig med Kundprislistor i Share

• Produktbilder, marknadsföringsmaterial, mm, Bör ligga på CL(som det i dagsläget gör)- bra om personen kan hjälpa till då det behövs eftersom jag inte är på plats. Stötta upp vid behov vid framtagning av enstaka produktbilder då det kan behövas tas fram fort.

• Stöd vid mässplanering, bokning, utställare etc.

• Kampanjer i Garp och kampanjplanen

• Avlasta sälj vid behov

• Underhåll kundregister Garp

Vi ser att du som söker har utbildningsbakgrund som ekonom och har erfarenhet av ekonomiarbete. Du har även erfarenhet av säljassistens. 

Som person är du glad, positiv, initiativtagande, flexibel och lojal. Det är även viktigt att ha förmågan till ett högt arbetstempo då arbetet i perioder kan kräva det. Vi ser att du behärskar svenska mycket väl i både tal och skrift.

Tjänsten omfattningar heltid?med och beräknas tilltärdas omgående. Lön enligt överenskommelse. Ansök redan idag, ansökningarna selekteras löpande!

Publiceringsdatum
2012-08-20

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-19
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Henrik Vesanen, 0706301544

Företag
AssistBemanning Sverige AB

Adress
AssistBemanning Sverige AB
Vallgatan 8
41116 Göteborg

Jobbnummer
1318095

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AssistBemanning Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AssistBemanning Sverige AB: