Ekonomi- och marknadskoordinator med kontorsansvar till Adaptit

Ryska Posten / Övriga jobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla övriga jobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Brinner du för marknadsföring, sociala medier och ekonomiadministration är detta tjänsten för dig! Ryska Posten Bemanning söker för Adaptits räkning en mångsidig ekonomi- och marknadskoordinator med kontorsansvar. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt.

OM TJÄNSTEN

Adaptit är en oberoende konsultbyrå som vägleder digital transformation. De har kompetens inom kommunikation, verksamhetsutveckling, it-utveckling och förändring.

Adaptit söker nu en stjärna som vill vara del av företagets tillväxtresa och i första hand stötta inom ekonomi, marknadsföring och Office Management. Eftersom detta är en ny tjänst kommer du kunna vara med och påverka och utforma rollen. Detta är en tjänst för dig som vill arbeta i en flexibel miljö med mycket ansvar. Adaptit sitter i ett öppet kontorslandskap i ljusa lokaler på Södermalm.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och Adaptits önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli direkt anställd av Adaptit.

Publiceringsdatum
2017-02-17

Arbetsuppgifter
Som koordinator med kontorsansvar kommer du att arbeta med ekonomiadministration så som kontakt med redovisningsbyrå, leverantörsreskontra, fakturering och löner. Även varierande marknadsrelaterade arbetsuppgifter så som produktion och uppdatering av hemsidor samt administrera vår närvaro i sociala kanaler. Du har även ett övergripande kontorsansvar, vilket innebär kontakt med leverantörer, inköp samt att se till att kontoret är snyggt och trivsamt.

Du kommer till exempel att:

• Publicera inlägg i sociala kanaler
• Uppdatera Adaptits webbplatser
• Sköta ekonomiadministration
• Administrera personalaktiviteter, nätverksträffar och konferenser
• Ha kontakt med leverantörer samt sköta inköp till kontoret
• Stötta övriga ledningsgruppen med varierade arbetsuppgifter

Tjänsten passar dig som med positiv energi vill engagera dig som spindeln i nätet på vår spännande tillväxtresa, där du får möjlighet att utveckla en helt ny tjänst från grunden.

VI SÖKER DIG SOM

• Har arbetat med fakturering och ekonomiadministration
• Har erfarenhet av att hantera sociala medier
• Är initiativrik och har ett genuint intresse för service
• Kan uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

• Har en utbildning inom ekonomi eller likvärdigt
• Har utbildning inom marknadskommunikation eller likvärdigt
• Har arbetat med Wordpress
• Har arbetat som assistent eller Office Manager

Som person är du initiativtagande, serviceinriktad och självständig. Då du kommer ha många olika ansvarsområden behöver du kunna prioritera och vara flexibel i ditt arbete. För att trivas i rollen ska du vara nyfiken och vilja lära dig nya saker, tycka om att träffa nya människor, men också trivas med självständigt arbete.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Personlig lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3326803

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: