Ekonomi- och marknadsassistent sökes på heltid!

Komet Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.

Cleanpipe Sverige AB bedriver verksamhet inom områdena rensning, inspektion och renovering av rörledningar med tillhörande tjänster, insamling och transport av avfall/
farligt avfall. Företaget drivs på så sätt att modernaste teknik skall finnas tillgänglig och god service skall upprätthållas. Detta skall uppnås genom framåt strävande utbildning,
investeringar och uppföljning av verksamheten, samt nära samarbete med våra kunder. Koncernen CLEANPIPE Sverige AB omsätter c:a 115 miljoner och har 100 anställda.

Har du intresse av siffror och marknad och skulle vilja arbeta med detta på heltid? Gillar du att koordinera och vara länken mellan kund och medarbetare? Då ska du se hit!

Som ekonomi- och marknadsassistent kommer du:

• Fakturering och ordermottagning

• Växel och ta emot samtal

• Hantera informationsflödet

• Förbereda och leverera rapporter i system

• Ansvara för att sammanställa tidrapporter

• Hjälpa till med offerter och följa upp säljaktiviteter

• Ta emot och administrera kundklagomål

Är du den vi söker?

Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi. Ser gärna att du har tidigare erfarenheter inom administration eller kundtjänst. Meriterande är om du har erfarenhet från arbete i tjänsteproducerande företag - gärna inom transportsektorn. Du har vidare goda IT-kunskaper, speciellt Excel och mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.

Som person är du noggrann, effektiv, social och ambitiös. Du har skinn på näsan, trivs att arbeta i en miljö med snabba puckar. Du är en detaljorienterad med ett entreprenöriellt sinnelag. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet!

Känner du att detta stämmer in på dig tycker vi att du redan idag ska söka denna tjänst. Vänta inte då vi går igenom ansökningarna löpande!

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos vår kund. För rätt person finns goda möjligheter till en anställning.

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: 8.00-17.00

Lön: Enligt avtal

Publiceringsdatum
2012-09-14

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-11-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
KC-MA, 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Sven Hultins gata 9
41288 Göteborg

Jobbnummer
1340246

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: