Ekonomi- och kontorsadministratör heltidsuppdrag till konsultför

Maxkompetens Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2012-06-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomi- och kontorsadministratör heltidsuppdrag till konsultför" (publicerad 2012-07-12) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Maxkompetens Sverige AB

Publiceringsdatum
2012-06-27

Arbetsuppgifter
Vi söker för kunds räkning en ekonomi- och kontorsadministratör. Vår kund är ett av Sveriges största teknikkonsultföretag. Företaget expanderar och målet är att bli Sveriges största konsultföretag inom produkt- och produktionsutveckling. Företaget söker nu en utåtriktad ekonomi- och kontorsadministratör som tycker om att ha en bred roll och stort ansvar.

Du erbjuds att arbeta i fina lokaler i centrala Stockholm tillsammans med kompetenta och engagerade ingenjörer.

I rollen som ekonomi- och kontorsansvarig kommer dina arbetsuppgifter inom ekonomihantering främst att innefatta fakturering, leverantörsfakturor, tidsrapportering, utläggsregistering samt stöd vid nyanställning. Arbetsuppgifter vid administrativ hantering kommer främst att innefatta posthantering, kontorsmaterialinköp samt stöd vid utbildningar, möten och konferenser. Du kommer att stötta företagets chefer samt hantera all övrig kontorsgöromål, exempelvis arragera aktiviteter.

Rollen innefattar även att vara länken och relationsbyggaren mellan företagets medarbetare och chefer. För att trivas i rollen är det då viktigt att du är professionell, har integritet och tycker om att nätverka.

Profil
Vi söker dig som har arbetat i en liknande roll samt med fakturering, materialinköp och administration. Du kan hantera kontorsIT-lösningar, exempelvis inför konferenser. Ekonomiutbildning från högskola eller yrkeshögskola samt erfarenhet av Maconomy är starkt meriterande.

Du har B-körkort samt goda kunskaper i Officepaketet.

Dina personliga egenskaper sätter vi stor vikt vid. Är du serviceminded, initiativrik och drivande kommer du att trivas med denna tjänst.

Start: Augusti
Arbetstid: Heltid. Kontorstider.
Lön: Fast lön.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista anökningsdatum så skicka in din ansökan redan idag via vår hemsida www.maxkompetens.se.

Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag när det gäller uthyrning och rekrytering av studenter och unga akademiker. Sedan 2003 har vi hjälpt våra kandidater och kundföretag att hitta varandra, med rätt person på rätt plats i rätt tid som resultat. Vi har tillgång till framtidens bästa arbetskraft och de mest spännande tjänsterna för unga akademiker och studenter. Läs mer om oss på www.maxkompetens.se!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-07-07
Ange följande referens när du ansöker: 1182
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Enocksson, 08-12075303, maria.enocksson@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens Sverige AB

Adress
Maxkompetens Sverige AB
Herkulesgatan 12
11152 Stockholm

Jobbnummer
1282467

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Sverige AB: