Ekonomi- och administrationsansvarig

Sig International AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2012-11-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomi- och administrationsansvarig" (publicerad 2012-11-28) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sig International AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

I samarbete med Scandinavian Internet Group söker Notrex en Ekonomi- och administrationsansvarig på deltid

Notrex AB är ett oberoende konsultföretag specialiserat på Software Asset Management (SAM) som erbjuder ett brett utbud av tjänster. Notrex stödjer kunder i att optimera licenstillgångar ur såväl ett finansiellt som ett legalt perspektiv. Detta inbegriper implementering av processer, rutiner och verktyg för att kontrollera och effektivisera samtliga delar i en programvaras livscykel. Notrex tillhandahåller även tjänster för licensadministration, management, licensrådgivning, upphandlingsstöd och licensstrategi. Vi har arbetat med Software Asset Management i över 7 år och har stor erfarenhet av många genomförda SAM projekt med goda resultat.

Vi är en liten starkt växande konsultorganisation, med åtta personer anställda för närvarande. Vi erbjuder ett eget ansvarsområde i en spännande och utvecklande miljö, kompetenta och trevliga arbetskamrater samt frihet under ansvar.

Nu behöver vi stärka upp laget med en noggrann och självgående Ekonomi- och administrationsansvarig.

Publiceringsdatum
2012-11-02

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att vara spindeln i nätet på företag och ha hand om ekonomifrågor såsom fakturering, redovisning, momsbetalning, bokslut, men även ha en administrativ roll på kontoret och se över den dagliga driften av kontoret och verksamheten.
Tjänstens omfattning beräknas vara deltid med placering i våra fräscha lokaler på Söder Mälarstrand i Stockholm. Tjänsten omfattar ca 40% av heltid.

Kvalifikationskrav
Du behöver ha minst ett par års erfarenhet av att sköta ekonomi och administration åt ett mindre företag, alternativt ha kompetensen som krävs. Vi ser att du har goda kunskaper i Excel och klarar av att arbeta självständigt. Erfarenhet av projektredovisning och ett intresse för branschen ses som meriterande.

Som person är du driven, engagerad och entusiastisk, och tycker om att arbeta med siffror. Du är flexibel i ditt arbete och tycker om varierande arbetsuppgifter. Vi ser även att du har en möjlighet att se pusslet i ekonomin.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med goda villkor, goda utvecklingsmöjligheter och gedigen kompetens inom företaget. Du kommer också att få möjlighet att planera och delta på resor och konferenser.

Låter det intressant?
För vidare information kontakta rekryteringskonsult Jakob Wastesson på direktnummer: 08- 511 617 41. Ansökningar tas emot via e-postadress: jakob.wastesson@jobway.com

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: jakob.wastesson@jobway.com

Företag
SIG INTERNATIONAL AB

Adress
SIG INTERNATIONAL AB
BOX 4192
11437 Stockholm

Kontorsadress
Brahegatan 2
Stockholm

Jobbnummer
1382610

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sig International AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sig International AB: