Ekonomi- & Kontorsassistent

Ladingen / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ladingen i Stockholm

Vi växer och söker nu en ekonomi- och kontorsassistent till vårt kontor i Stockholm

Publiceringsdatum
2012-06-08

Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du att jobba med följande arbetsuppgifter

Ekonomiassistent
• Löpande hantering av leverantörsfakturor
• Skanning av fakturor
• Bokföring av leverantörsfakturor och leverantörsbetalningar i vårt ekonomisystem E-conomic
• Bokföring och uppföljning av projekt
• Insortering av fakturor för arkivering
• Upprättande och bokföring av kundfakturor
• Arkivering vid bokslut
• Daglig kontakt med vår redovisningskonsult Modern Ekonomi
• Granska och följa upp energiförbrukning i fastigheterna.

Administration
• Medverka till att förbättra strukturen och organisationen i fastighetsförvaltningen.
• Kundkontakt ? du kommer att ha daglig kontakt med hyresgäster och leverantörer via telefon, möten m.m.
• Bistå i hantering av post, inskanning av diverse dokument ? avtal, bolagshandlingar, ritningar, m.m.
• Uppdatera Excel-mallar ? hyresgäster, hyresavtal, leverantörsavtal, intäkter, m.m.
• Ansvara för inköp av kontorsmaterial
• Bistå vid planering av företagsevent
• Medverka vid framtagning av informations- och marknadsföringsmaterial
• Bistå vid hyresavtalsskrivningar

Kunskaper/erfarenheter
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration likaså att du har god datavana. Du är en van användare av Officepaketet. Grundkunskaper i bokföring är ett plus

Förväntningar - förutsättningarna för att lyckas
Jobbet kräver att du är en lättsam person som är självgående och gillar utmaningar där noggrannhet, kreativitet och problemlösningar är viktiga ingredienser. Då vi är ett mindre företag måste du vara förberedd på att arbetsuppgifter kan variera mycket och kommer att innehålla allt från enklaste administration till att ansvara för leverantörsreskontra för flera av våra bolag. Vi söker en person som vill växa med företaget och det finns stora möjligheter att påverka tjänsten och utvecklas inom företaget. Om vi inte har återkommit till dig inom 2 veckor från och med att du har skickat din ansökan så har vi valt att gå vidare med andra sökanden.

Företaget
Ladingen finns idag i Eskilstuna, Stockholm, Umeå och Visby. Sedan företaget grundades 1982 har vi utvecklat fastigheter.
Idag uppgår vårt totala bestånd till 120 000 kvm. Vi gör förvärv i expansiva framtidslägen, där företag vill etablera sig. Vår filosofi är enkel: vi vill skapa bättre lokaler att trivas i för hyresgäster, deras medarbetare och kunder.
Vi har både stora och små företag, privatpersoner, kommuner och statliga verksamheter som hyresgäster. Våra kunder är verksamma i en mängd olika branscher.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Start: snarast möjligt Arbetstider: kontorstider flex

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-20
Ansökan kan skickas till e-postadress: info@ladingen.se

Kontakt
Anna Melin, 0709203086, 08-209060, anna@ladingen.se

Företag
LADINGEN

Adress
LADINGEN
Box 3365
10367 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 37
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-209060

Jobbnummer
1267491

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ladingen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ladingen: