Ekonomi-/löneadministratör till ett växande bolag!

Eco Clean Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Eco Clean Sverige AB i Stockholm, Sundsvall, Örnsköldsvik, Skellefteå eller i hela Sverige

Om Rollen:
Som HR/Lön/Ekonomiadministratör kommer du att spela en avgörande roll i vår interna administration. Du kommer att ansvara för att skapa och underhålla administrativa processer, hantera löner samt hantera kund- och leverantörsreskontra.
Huvudsakliga Arbetsuppgifter:
Processer och rutiner: Skapa och tydliggöra processer och arbetsbeskrivningar för arbetsledare och andra medarbetare. Utbilda medarbetare i nya rutiner och processer.
HR-administration: Hantera anställningsprocesser, inklusive skapande av anställningar i Tengella och framställning av anställningsavtal. Ge support i personal- och rekryteringsfrågor.
Lön: Aktivt hantera och stödja lönefrågor, samt schemaläggning av personal via Tengella.
Ekonomi: Hantera kund- och leverantörsreskontra, personalstatistik, och ekonomiska analyser, särskilt gällande lönsamhet och personalekonomiska faktorer.
Kundkontakt: Kundkontakt via e-post och telefon, du förväntas kunna stötta back office vid behov. Stöttning av försäljningsavdelningen med framställande av offerter, avrop och avtal.

Publiceringsdatum
2024-04-22

Kravprofil för detta jobb
Grundläggande eftergymnasial utbildning inom HR/Lön eller Ekonomi, eller motsvarande erfarenhet från liknande roller.
• 3 års erfarenhet som administratör, gärna från städ- eller service/hotellbranschen.
Erfarenhet av att hantera anställningar, löner och ekonomifrågor.
Mycket goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt Excel.
Erfarenhet av att ha skapat processer, rutinbeskrivningar och instruktioner.
Erfarenhet av arbete med Fortnox.
Meriterande:
Erfarenhet av arbete med Tengella.
Förståelse för städ- och/eller servicebranschen.
Personliga Egenskaper:
Självgående och initiativtagande med en noggrann och driven inställning.
Förmåga att trivas med att skapa och implementera rutiner och processer.
Trygg i din yrkesroll och förmåga att arbeta både självständigt och som del av ett team.
Vi Erbjuder:
En dynamisk arbetsmiljö med stora möjligheter till personlig och professionell utveckling.
Konkurrenskraftiga anställningsvillkor och förmåner.

Så ansöker du
Skicka din ansökan bestående av CV och ett personligt brev till jobb@ecoclean.se. Ange "Ekonomi/ löneadministratör" i ämnesraden. Sista ansökningsdag är 22/05-24.
Vi ser fram emot din ansökan via e-post och möjligheten att välkomna dig i vårt team!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-22
E-post: jobb@ecoclean.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Ekonomi/ löneadministratör".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Eco Clean Sverige AB (org.nr 556715-0908)
Inedalsgatan 11 (visa karta)
112 33  STOCKHOLM

Kontakt
Sam Karlsson
sam@ecoclean.se

Jobbnummer
8630321

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Eco Clean Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Eco Clean Sverige AB: