Ekonomi-/löneadministratör till ett växande bolag!
Eco Clean Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Eco Clean Sverige AB i Stockholm,
Sundsvall,
Härnösand,
Kramfors,
Örnsköldsvik eller i
hela Sverige Om Rollen:
Som HR/Lön/Ekonomiadministratör kommer du att spela en avgörande roll i vår interna administration. Du kommer att ansvara för att skapa och underhålla administrativa processer, hantera löner samt hantera kund- och leverantörsreskontra.
Huvudsakliga Arbetsuppgifter:
Processer och rutiner: Skapa och tydliggöra processer och arbetsbeskrivningar för arbetsledare och andra medarbetare. Utbilda medarbetare i nya rutiner och processer.
HR-administration: Hantera anställningsprocesser, inklusive skapande av anställningar i Tengella och framställning av anställningsavtal. Ge support i personal- och rekryteringsfrågor.
Lön: Aktivt hantera och stödja lönefrågor, samt schemaläggning av personal via Tengella.
Ekonomi: Hantera kund- och leverantörsreskontra, personalstatistik, och ekonomiska analyser, särskilt gällande lönsamhet och personalekonomiska faktorer.
Kundkontakt: Kundkontakt via e-post och telefon, du förväntas kunna stötta back office vid behov. Stöttning av försäljningsavdelningen med framställande av offerter, avrop och avtal.
Publiceringsdatum2024-04-22Kravprofil för detta jobbGrundläggande eftergymnasial utbildning inom HR/Lön eller Ekonomi, eller motsvarande erfarenhet från liknande roller.
• 3 års erfarenhet som administratör, gärna från städ- eller service/hotellbranschen.
Erfarenhet av att hantera anställningar, löner och ekonomifrågor.
Mycket goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt Excel.
Erfarenhet av att ha skapat processer, rutinbeskrivningar och instruktioner.
Erfarenhet av arbete med Fortnox.
Meriterande:
Erfarenhet av arbete med Tengella.
Förståelse för städ- och/eller servicebranschen.
Personliga Egenskaper:
Självgående och initiativtagande med en noggrann och driven inställning.
Förmåga att trivas med att skapa och implementera rutiner och processer.
Trygg i din yrkesroll och förmåga att arbeta både självständigt och som del av ett team.
Vi Erbjuder:
En dynamisk arbetsmiljö med stora möjligheter till personlig och professionell utveckling.
Konkurrenskraftiga anställningsvillkor och förmåner.
Så ansöker duSkicka din ansökan bestående av CV och ett personligt brev till
jobb@ecoclean.se. Ange "Ekonomi/ löneadministratör" i ämnesraden. Sista ansökningsdag är 22/05-24.
Vi ser fram emot din ansökan via e-post och möjligheten att välkomna dig i vårt team!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-22
E-post:
jobb@ecoclean.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Ekonomi/ löneadministratör".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Eco Clean Sverige AB (org.nr 556715-0908)
Inedalsgatan 11 (
visa karta)
112 33 STOCKHOLM
Kontakt Sam Karlsson
sam@ecoclean.se Jobbnummer 8630321
Observera att sista ansökningsdag har passerat.