Ekonomi och löneadministratör

Prioritet Group AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Prioritet Group AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

I din roll som Ekonomi och löneadministratör kommer du ansvara för hela processen kring lönehantering och reseräkningar för ca 60 tjänstemän på Prioritet Finans huvudkontor i Göteborg. Dina arbetsuppgifter inkluderar flera administrativa uppgifter såsom leverantörsreskontra, löpande bokföring samt att assistera övriga kollegor inom ekonomiavdelningen.

Vi söker dig som...
Har en ekonomiutbildning och ett par års erfarenhet av lönearbete. Du är självgående och noggrann i ditt arbete och kan självständigt arbeta med hela löneprocessen där du känner ett ansvar för din process. Vi ser helst att du har arbetat minst 3-5 år med liknande uppgifter och meriterande är om du tidigare arbetat i Visma Lön.

Som person är du ödmjuk och positiv, du är flexibel och har lätt för att hantera olika typer av människor och uppgifter. Du trivs med att jobba i ett mindre, prestigelöst team där man hjälps åt och stöttar varandra.

Vad Prioritet Finans erbjuder dig
En tillsvidaretjänst på heltid på en arbetsplats med ett starkt driv och engagemang. Du blir en viktig del i ekonomiavdelningen inom en spännande bransch där Prioritet Finans är branschledande.

Publiceringsdatum
2021-08-20

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-12

Adress
Prioritet Group AB
Mölndalsvägen 91
41263 GÖTEBORG

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Prioritet Group AB (org.nr 556231-2438)
Mölndalsvägen 91 (visa karta)
412 63  GÖTEBORG

Ansökan
E-post: ekonomi@prioritet.se

Arbetsplats
Prioritet Finans AB

Jobbnummer
5911935

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Prioritet Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Prioritet Group AB: