Ekonomi Administratör med kunskap om licenser
Jobquest Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-02-24ArbetsuppgifterHar du erfarenhet av licensadministration? Då är det dig vi söker till vår kund i Stockholmsområdet.
Vi tror att du har:
Minst 3 års erfarenhet av att arbete som Ekonomi Administratör. I rollen ingår dokumentering av avtal, hantera inköp av mjukvarulicenser och administrera avtal och licenser. Du brinner för att utveckla verktyg och rapporter, kunna diskutera kring siffror samt kunna förädla data till konkreta och tydliga underlag för t ex presentationer.
Du är strukturerad, flexibel och självgående och har även bred förståelse och erfarenhet av att arbeta med programvarulicenser.
• Du behärskar engelska i tal och skrift.
Uppdraget är en del av JobQuest personaluthyrning. Du kommer vara anställd av JobQuest och arbeta som konsult hos vår kund.
Uppdragstiden är heltid under perioden 2015-04-01 t.o.m 2015-07-31 med möjlighet till förlängning
Du behöver vara tillgänglig omgående eller senast till 2015-04-01
Din Profil:
För att lyckas i denna roll måste du vara en skärpt ekonomi assistent, ha ett starkt sinne för ordning och struktur samt trivas med att arbeta självständigt samtidigt som du har en god samarbetsförmåga. Du är stresstålig och van vid att hålla flera bollar i luften samtidigt. Det är viktigt att du har erfarenhet av licensadministration, IT erfarenhet, och erfarenhet 3:e partsavtal. Vidare värdesätter vi att du är serviceinriktad, glad och positiv.
Vi ser att du har en ekonomisk utbildning och dokumenterad erfarenhet i rollen som ekonomi assistent. Goda datorkunskaper i allmänhet och i Excel i synnerhet är av stor vikt. Du besitter en stark kommunikativ förmåga, kan säkerställa god kvalitet och kan ta ansvar samt förstå hela leveransen från början till slut.
Din ansökan:
Ansök så snart som möjligt, men senast den 15 Mars via vår CV databas på
www.jobquest.se . Då tjänsten ska tillsättas omgående, kommer vi att arbeta löpande med rekryteringsprocessen och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten, kan du kontakta oss på e-post
kontakt@jobquest.seSom konsult på JobQuest erbjuds du:
Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Dedikerad konsultchef: Som anställd på JobQuest får du en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig utvecklas i din yrkesroll samt säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Om Jobquest:
JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat. Vår målsättning är att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Just därför är det så viktigt för oss att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat. JobQuest följer självklart de gällande kollektivavtalen inom Almega Bemanningsföretagen.
Arbetstider och omfattningHeltid Projektanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-03-15
Ange följande referens när du ansöker: 10117
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKirsi Andersson
FöretagJobquest Sverige AB
AdressJobquest Sverige AB
Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1
15166 Almnäs
KontorsadressRegementsgatan, Byggnad 111, våning 1 15166 Almnäs
Jobbnummer 2178877
Observera att sista ansökningsdag har passerat.