Ekonomi Administratör med erfarenhet av försäljningskontrakt

Jobquest Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

JobQuest söker för kunds räkning en serviceinriktad ekonomiadministratör till Stockholmsområdet.

Vi tror att du har:

Någon tidigare erfarenhet av antingen ekonomiadministration, säljadministration eller orderhantering. Du kommer ha som huvudsakligt uppgift att administrera försäljningskontrakt. Du kommer ha daglig kontakt med bolagets kunder och stötta säljfunktionen i administrationen av inkommande kontrakt och avtal.

Som person är du engagerad och lyhörd och arbetar strukturerat och noggrant
• Du behärskar engelska i tal och skrift.

Uppdraget är en del av JobQuest personaluthyrning. Du kommer vara anställd av JobQuest och arbeta som konsult hos vår kund.

Uppdragstiden är heltid under perioden 2015-04-01 t.o.m 2015-07-31 med möjlighet till förlängning

Du behöver vara tillgänglig omgående eller senast till 2015-04-01

Din Profil:

För att lyckas i denna roll måste du ha en mycket god social och kommunikativ förmåga, ha ett starkt sinne för ordning och struktur samt trivas med att arbeta självständigt samtidigt som du har en god samarbetsförmåga. Vår kund agerar på en internationell marknad, därav är de viktigt att du kan kommunicera på engelska i både tal och skrift. Du kommer att ha kontakt med både externa och interna kunder.

Vi ser att du har en ekonomisk utbildning och dokumenterad erfarenhet i rollen som ekonomi assistent. Goda datorkunskaper i allmänhet och i Excel i synnerhet är av stor vikt. Du besitter en stark kommunikativ förmåga, kan säkerställa god kvalitet och kan ta ansvar samt förstå hela leveransen från början till slut.

Din ansökan:

Ansök så snart som möjligt, men senast den 15 Mars via vår CV databas på www.jobquest.se . Då tjänsten ska tillsättas omgående, kommer vi att arbeta löpande med rekryteringsprocessen och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten, kan du kontakta oss på e-post kontakt@jobquest.se

Som konsult på JobQuest erbjuds du:

Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

Dedikerad konsultchef: Som anställd på JobQuest får du en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig utvecklas i din yrkesroll samt säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Om Jobquest:

JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat. Vår målsättning är att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Just därför är det så viktigt för oss att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat. JobQuest följer självklart de gällande kollektivavtalen inom Almega Bemanningsföretagen.

Publiceringsdatum
2015-02-24

Arbetstider och omfattning
Heltid Projektanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-15
Ange följande referens när du ansöker: 10117
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kirsi Andersson

Företag
Jobquest Sverige AB

Adress
Jobquest Sverige AB
Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1
15166 Almnäs

Kontorsadress
Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1 15166 Almnäs

Jobbnummer
2179024

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobquest Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobquest Sverige AB: