Ekonomi / Administration / Backoffice till AB Indesko

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-02-14

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att AB Indesko har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och AB Indesko en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
AB lndesko är ett stabilt och väletablerat familjeföretag grundat år 1934, Företagets affärsidé är att förse stålverk och gjuterier i Skandinavien samt den keramiska och eldfasta industrin i Sverige med kundanpassade råmaterial, mineraler och industriförnödenheter. Bolaget arbetar huvudsakligen med för allmänheten stora välrenommerade och kända kunder.

Företaget har idag 10 anställda och en årsomsättning på ca 100 Mkr. Huvudkontoret, där tre personer arbetar, är beläget i ett attraktivt och centralt läge i Stockholm medan bolagets lager- och produktionsenhet är förlagd till Västerås där all tillverkning och kundanpassning av företagets importerade råmaterial sker. lndesko representerar och arbetar med en rad ledande producenter runt om i världen och bolaget kännetecknas som en pålitlig samarbetspartner med ett tydligt kundfokus. Marknadsstrategin bygger på kvalitet och mervärde.

Indesko erbjuder en trivsam arbetsmiljö med en familjär stämning. Vid sidan av lön kommer du att erbjudas sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag och tjänstemobil. De år då företaget har gått bra har vanligtvis även en bonus utbetalats till de anställda. Rapportering sker direkt mot företagets ägare och VD.

Mer om företaget finns att läsa på deras hemsida www.indesko.se.


Dina arbetsuppgifter
Hos lndesko är dina arbetsuppgifter fördelade mellan att ansvara för företagets ekonomi, administration och back-office. Då du ansvarar för företagets ekonomi arbetar du löpande med redovisning, bokföring, löner och myndighetsrapportering. Du kommer även att agera som back-office mot kunder och leverantörer, vara delvis ansvarig för orderuppläggning och fakturering samt bistå företaget i dess inköps- och logistikarbete.

I tjänsten ingår även diverse allmänna kontorsgöromål. Du kommer att få en bra introduktion till arbetet och få gå bredvid de personer som idag har den här tjänsten för att successivt därefter kunna ta över och bli helt självgående.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Minst 10 års arbetslivserfarenhet från ekonomi, administration och/eller back-office. Gärna från ett mindre företag.
• Goda kunskaper inom data-/IT och erfarenhet av arbete i affärssystem och Microsoft 365
• Goda kunskaper i svenska och engelska språket såväl i tal som skrift
• Meriterande med erfarenhet av arbete med ledningssystem inom kvalitet och miljö.

För att trivas i rollen och på företaget är du en positiv och öppen person som är lojal, engagerad och serviceinriktad. Vidare har du siktet inställt på stabilitet och långsiktighet på din nästa arbetsplats. Mycket av arbetet kommer att bedrivas under eget ansvar vilket kräver att du är strukturerad, noggrann och kvalitetsmedveten till din karaktär. Du har en förmåga att med enkelhet ta egna initiativ, lösa problem och för att lära dig nya saker. Vidare är du en lojal och god lagspelare som bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat och som uppskattar att arbeta i ett litet team med snabba och korta beslutsvägar, där alla hjälps åt för att skapa bästa möjliga resultat och mervärde.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: rapportering, ekonomi, ekonomisk rapportering, Stockholm, momsredovisning, civilekonom, redovisningsekonom, revision, ekonomichef, ekonomiansvarig, omgående, centrala, centralt, backofficeansvarig, backoffice, administration

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Julia Jobacker
julia.jobacker@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6341544

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: