Ekonomi - och inköpsassistent till företag i City

Avanzera Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

För vår kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent med inslag av inköp. Till en början är detta ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Efter ett antal månader är planen att detta ska leda till fast anställning hos vår kund. Arbetstider är 8-17 med möjlighet till flex. Tjänsten är tänkt att starta omgående.

Publiceringsdatum
2016-09-06

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta på en ekonomiavdelning med fokus på leverantörsreskontra samt även stötta inköpschefen och gruppen som arbetar med orderhantering.

Vad gäller leverantörsfakturorna så ingår det att scanna och registrera dem samt även få attest och bokföra dem.

Supporten inom inköp handlar i stora drag om inköpsbokföring.

Ekonomiavdelning består av ett team på 4 personer och systemet man använder är Pyramid.

Bakgrund
För att vara rätt för rollen bör du ha arbetat med leverantörsreskontra i några år samt även gärna med inköpsadminstration. Du har god förståelse för det ekonomiska flödet och som person har du lätt för att samarbeta och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du har en positiv inställning och förmågan att kunna prioritera. Du tycker om att arbeta med många kontakter både internt och externt och trivs i en roll där du ingår i en grupp men du ska också kunna arbeta självständigt med dina ansvarsområden.

Tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Välkommen med din ansökan!

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-04
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 780
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Klingberg 084174510

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3032225

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: