Ekonomi - och inköpsassistent till företag i City
Avanzera Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
För vår kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent med inslag av inköp. Till en början är detta ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Efter ett antal månader är planen att detta ska leda till fast anställning hos vår kund. Arbetstider är 8-17 med möjlighet till flex. Tjänsten är tänkt att starta omgående.
Publiceringsdatum2016-09-06Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta på en ekonomiavdelning med fokus på leverantörsreskontra samt även stötta inköpschefen och gruppen som arbetar med orderhantering.
Vad gäller leverantörsfakturorna så ingår det att scanna och registrera dem samt även få attest och bokföra dem.
Supporten inom inköp handlar i stora drag om inköpsbokföring.
Ekonomiavdelning består av ett team på 4 personer och systemet man använder är Pyramid.
BakgrundFör att vara rätt för rollen bör du ha arbetat med leverantörsreskontra i några år samt även gärna med inköpsadminstration. Du har god förståelse för det ekonomiska flödet och som person har du lätt för att samarbeta och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du har en positiv inställning och förmågan att kunna prioritera. Du tycker om att arbeta med många kontakter både internt och externt och trivs i en roll där du ingår i en grupp men du ska också kunna arbeta självständigt med dina ansvarsområden.
Tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Välkommen med din ansökan!
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-04
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 780
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Klingberg 084174510
FöretagAvanzera Bemanning AB
AdressAvanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3032225
Observera att sista ansökningsdag har passerat.