Ekonom till Laholms kommun

Bemannia Kontor AB / Redovisningsekonomjobb / Laholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Laholm, Båstad, Halmstad, Örkelljunga, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Laholm, Halmstad, Ängelholm, Klippan, Höganäs eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av ekonomiarbete inom offentlig verksamhet och vill bidra med dina kunskaper hos en kommun? Då kan du vara den vi söker! Vänta inte med din ansökan - sista ansökningsdag är 14 augusti men tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.

Om uppdraget

Laholms kommun behöver nu tillfällig förstärkning på sin kvalitets- och utvecklingsavdelning, och söker därför en ekonom till ett tidsbegränsat uppdrag. Uppdraget pågår mellan 15 september och 15 december 2023, och möjlighet finns till arbete på hel- eller deltid beroende på konsultens tillgänglighet.

Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos Bemannia. Du arbetar hos vår kund i Laholm, med bra pendlingsmöjligheter med tåg både från Helsingsborg- respektive Göteborgshållet. Viss möjlighet till distansarbete finns.

Publiceringsdatum
2023-07-26

Arbetsuppgifter
I rollen som ekonom arbetar du främst med budgetarbete och månadsuppföljning, med fokus inom LSS-området, samt stödfunktion till enheterna. Andra arbetsuppgifter kan förekomma utifrån dina kompetenser.

Du ingår i Kvalitets- och utvecklingsavdelningen tillsammans med kvalitetsutvecklare, ekonomer och övriga i stabsfunktionen.

Kvalifikationer
Krav för tjänsten:

• Ekonomutbildning eller motsvarande utbildning

• Minst 2-3 års erfarenhet av arbete med relevanta arbetsuppgifter

• Erfarenhet av offentlig/kommunal sektor

Meriterande för tjänsten:

• Erfarenhet av LSS-verksamhetsområde

• Erfarenhet av arbete i Visma och Qlicksense

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 889 2300.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Juuli Vainio
juuli.vainio@bemannia.se

Jobbnummer
7988000

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: