Ekonom till internationellt företag i Växjö
Framtiden i Sverige AB / Organisationsutvecklarjobb / Ljungby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Ljungby,
Älmhult,
Hylte,
Alvesta,
Värnamo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Ljungby,
Älmhult,
Hylte,
Alvesta,
Värnamo eller i
hela Sverige Är du en positiv och driven ekonom som vill göra skillnad? I så fall är detta jobbet för dig!
Publiceringsdatum2016-12-07ArbetsuppgifterI rollen som ekonom hos vår kund har du en viktig roll i att effektivisera och kvalitetssäkra leverantörsfakturaprocessen. Du är delaktig under hela fakturaflödet, från ankomst till betalning och har regelbunden kontakt med leverantörer och kollegor internt.
Som ekonom hos vår kund kommer du även arbeta med löpande bokföring, bokslut, avstämningar och rapporter samt vara en viktig del gällande projekt-och förbättringsarbeten.
Syftet med tjänsten är att på ett kostnadseffektivt sätt och med kvalité framställa och tillgodose affärsverksamhet, ledning och övriga intressenter med ekonomisk information.
Om företagetVår kund är en internationell industrikoncern inom skogsbranschen och omsätter cirka 18 miljarder. Tjänsten är på ett vikarierat på 12 månader med goda möjligheter till förlängning.
Mer information om företaget lämnas vid intervjutillfälle.
ProfilSkallkrav:
• Lägst högskolenivå inom ekonomi
• Körkort
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
• Erfarenheter av leverantörsreskontrahantering
• Förståelse för redovisningsprocessen
Vi söker dig som är en självgående och driven person som känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du kommer gärna med förbättringsförslag, vill bidra till verksamheten och vågar ifrågasätta för bättre resultat.
Som person är du noggrann, ödmjuk och har alltid en positiv grundinställning samt hög social kompetens. Du värdesätter kollegor och förstår värdet av att vårda kundrelationer.
Om företagetSom anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
AnställningsvillkorStart: Januari, eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, vikariat 12 månader med goda möjligheter till förlängning
Placering: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse
Urval sker löpnade och tjänsten kommer tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!
Urval sker löpnade och tjänsten kommer tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-25
Ange följande referens när du ansöker: 9831
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Helmer
kristina@framtiden.com 0723 015510
FöretagFramtiden i Sverige AB
AdressFramtiden i Sverige AB
Borgmästargränd 1D
55320 Jönköping
KontorsadressBorgmästargränd 1D, Jönköping
Jobbnummer 3201654
Observera att sista ansökningsdag har passerat.