Ekonom sökes i Skinnskatteberg

Bemannia Kontor AB / Företagsekonomjobb / Skinnskatteberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Skinnskatteberg, Fagersta, Norberg, Surahammar, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Skinnskatteberg, Fagersta, Norberg, Hallstahammar, Ljusnarsberg eller i hela Sverige

Vi söker dig som är redo att ta dig an ett konsultuppdrag för att stötta det ekonomiska arbetet hos kund. Välkommen med din ansökan!

Om uppdraget

Kunden är verksam inom den kommunala sektorn och har ett behov av en ekonom som konsult till sin mindre ekonomienhet med start 16 oktober till och med 19 januari 2024. Detta konsultuppdrag avser en heltid, 100% med arbetstider kl. 08-17. Möjlighet till distansarbeta kan förekomma efter upplärningen är klar.

Publiceringsdatum
2023-09-29

Arbetsuppgifter
I rollen som ekonom kommer du arbeta med:

• Budget

• Uppföljning

• Prognosarbete

• Stöd mot verksamhetschefer

• Bokslut

• Moms

• Internkontroll

Arbetet kan komma att delas upp med en ytterligare ekonom samt en assistent. En ny ekonomichef kommer tillträda längre fram i uppdraget. Kunden arbetare med Visma.

Kvalifikationer
• Examen inom ekonomi, gärna civilekonom

• Några års arbetslivserfarenhet av liknande arbete

• God kunskap i svenska i tal och skrift

• Hög digital mognad

Som person ska du kunna arbeta i team samt vara initiativtagande.

Meriterande


Arbetslivserfarenhet från kommunal verksamhet

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 6/10.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0771-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Alicia Belila
alicia.belila@bemannia.se

Jobbnummer
8154711

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: