Ekonom och administratör till Paracell

Diversity Group / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Diversity Group i Stockholm, Södertälje, Eskilstuna, Västervik, Karlstad eller i hela Sverige

Diversity Group startades 2007. Vårt fokus ligger på mångfaldsrekrytering gällande etnicitet, kön och ålder.
Vi hjälper företag med bemanning, hyrköp och rekrytering.
Vi har en sammanlagd erfarenhet av rekrytering och headhunting på över 10 år.
Välkomna till oss!

Ekonomi & Admin tjänst - ParaCell Solutions AB
ParaCell Solutions AB startades 2005 av ett antal personer med långt förflutet inom Ericsson koncernen. Företaget är baserat i Stockholm och erbjuder tjänster till telekom operatörer och leverantörer inom byggande av mobilnät, Operation & Maintenance samt projektledning. Tjänsterna utförs antingen av partners eller av kompetens inom företaget.

Arbetet
ParaCell säljer bl.a konsulttjänster inom tekniska expertis områden till projekt i Afrika, Americas, Asien och Mellanöstern. Dessa tjänster utförs av personer från världens alla hörn (sällan svenska resurser). Dessa konsulter skapar ett stort behov av administration kring sina uppdrag ( resebokningar, betalningar, utlägg, visumansökningar, tidrapporter etc). Tjänsten är en heltidstjänst och kommer i första hand att arbeta med ekonomi/bokföring tillsammans med företagets ekonomichef, men även med administrationen kring företagets konsulter. Exempel på arbetsuppgifter:
1) Bokföring, avstämningar av balanskonton.
2) Fakturering, kundreskontra och leverantörsreskontra
3) Visumansökningar, resebokningar
4) Administration av tidrapportering för konsulter
5) Dokumenthantering (CV för konsulter)
6) Administrera ParaCell's databas av konsulter (i dagsläget ca 2000 pers)
7) Administration och inköp av allt som rör ParaCell's kontor

Publiceringsdatum
2007-10-23

Kvalifikationer
Sökanden skall ha arbetat med bokföring, kundreskontra och leverantörsreskontra i minst 2-3 år, ha erfarenhet av administration/inköp, älska ordning och reda samt vara effektiv med datorer och applikationer såsom MS Word, Excel och Powerpoint. Erfarenhet av Hogia ekonomi är meriterande.
Det är nödvändigt för tjänsten att tala och skriva utmärkt engelska, då du kommer att ha många kontakter med utlandet. Franska eller Spanska kunskaper ses som ett plus men inte ett måste.
Vidare skall du vara glad, positiv och sprida energi omkring dig.

Anställningstyp/arbetstider
HELTID TILLSVIDARE

Ersättning
Månadslön

Kontakt
Sandra Amneröd, 087040000 KONTOR, 073 5034297, 0735034297, sandra@diversitygroup.se , VD

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Ekonom och administratör
Vi tar emot ansökan via epost: sandra@diversitygroup.se

Företag
DIVERSITY GROUP
IGELKOTTSVÄGEN 12 B
19146 SOLLENTUNA
Telefonnummer: 0735034297
Faxnummer: 08-6031099
E-postadress: sandra@diversitygroup.se
Mer information på http://www.diversitygroup.se

Kontorsadress
Årsta Skolgränd 18 A PLAN 2 C/O Itiro AB
STOCKHOLM

Jobbnummer
34248

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Diversity Group

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Diversity Group: