Ekonom, inriktning löneadministration
Clarion Hotel Post / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clarion Hotel Post i Göteborg Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 13.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan!
Vi söker nu en driven Ekonomisassistent med inriktning mot löneadministration till Clarion Hotel Post. Detta är en rolig roll för dig som vill vara med och utveckla och effektivisera vår ekonomiavdelning i ett expansivt och föränderligt företag.
I denna roll ansvarar du primärt för löneadministrationen samt kassa- och korttransaktioner men är även delaktig i hotellets övriga ekonomiska frågor. Du kommer att vara en del av ett ekonomiteam bestående av 3 personer och rapporterar till ekonomichefen. Det är av stor vikt att du gillar många kontaktytor internt, samt att sätta rutiner och processer på plats. I denna roll ingår bl a:
• Löneadministration
• Personaladministration (gärna avtalskunskap)
• Hantera schemaavvikelser och arbetstider i Timeplan
• Utläggsredovisning
• Bokföra och stämma av kortinbetalningar
• Ansvara för dagskassor
• Löpande bokföring
• Analys och uppföljning av avvikelser och utfall mot måltal
• Behjälplig vid månads- och årsboklut
• Rapportera till statliga myndigheter
• Vi jobbar med löpande urval och intervjuer, vänligen skicka in din ansökan snarast.
• Vi söker dig som har adekvat utbildning och erfarenhet av liknande roller. Grundläggande kunskaper inom löneadministration och redovisning är ett krav. Du besitter god analytisk förmåga samt har god förståelse för samspelet mellan affär och ekonomi. Då du jobbar nära den dagliga verksamheten har du lätt för att se helheten och synergier men även förmågan att lägga fokus på de väsentliga detaljerna. Du har väldigt goda kunskaper i Excel. Meriterande är erfarenhet av Hogia, Timeplan och Navision.
Vi jobbar med löpande urval och intervjuer, vänligen skicka in din ansökan snarast.
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2016-10-12ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagClarion Hotel Post
AdressClarion Hotel Post
Drottningtorget 10
40423 Göteborg
KontorsadressDrottningtorget 10
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3101860
Observera att sista ansökningsdag har passerat.