Ekonom inom kundreskontra med systemintresse!

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Malmö, Staffanstorp, Lund, Kävlinge, Trelleborg eller i hela Sverige

I denna tjänst arbetar du på en ekonomiavdelning där eget initiativ värderas högt. Du tycker att det är roligt att lösa diverse utmaningar som dyker upp och att kommunicera på både svenska och engelska. Företaget är ett större välkänt bolag inom Techbranschen. Du kommer bli anställd som konsult och erbjuds ett spännande uppdrag på minst 6 månader med möjlighet till en ev. anställning hos vår kund.

Publiceringsdatum
2022-08-17

Dina arbetsuppgifter
Du kommer arbeta på en ekonomiavdelning med kundreskontra och känner dig trygg med arbetsuppgifter såsom fakturering, planera tider i projekten, tidrapportering i olika system och hantera diffar. Du kommer att jobba i team med mycket internfakturering och hantera stora flöden av fakturor.

Bakgrund
• Relevant eftergymnasial utbildning
• Erfarenhet av liknande arbete
• God kommunikativ förmåga
• God kunskap inom Excel
• Svenska och engelska i tal och skrift

För att passa i denna roll är du en person som är mycket trygg i din kunskap inom ekonomi. Du är inte rädd för att ta ett stort eget ansvar för ditt arbete och vågar fråga om du fastnar i en arbetsuppgift.

Övrig information

Uppdragstyp: Konsultuppdrag heltid
Ort: Malmö, Dockan
Start: mitten av Aug
Lön: Enligt överenskommelse

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Specialist Natali Bermsten på 076-6471619. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ogunsen AB (publ)

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Jobbnummer
6892261

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):