Ekonom för placering i Ljungby
Adecco, Växjö / Ekonomiassistentjobb / Ljungby
2008-12-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonom för placering i Ljungby" (publicerad 2009-02-17) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Ljungby,
Älmhult,
Hylte,
Alvesta,
Värnamo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco, Växjö i Ljungby,
Älmhult,
Alvesta,
Växjö,
Tingsryd eller i
hela Sverige Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, konsulting och bemanning. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Vi är auktoriserade.
Vi söker för vår uthyrningsverksamhet söker vi en ekonom för placering hos kund i Ljungby.
Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta i en grupp om ca 15 personer med kontering och betalning av leverantörsfakturor.
Du som söker ska ha akademisk utbildning inom ekonomi. Har du även praktisk erfarenhet är detta meriterande men det är inget krav. Då det är ett internationellt företag krävs det dock att du har goda kunskaper i engelska, tal och skrift.
Anställning: Din anställning kommer att vara hos Adecco och du kommer att arbeta som konsult hos vår kund i Ljungby. (med goda chanser till en tillsvidareanställning på Adecco)
Låter detta intressant? Registrera Cv och sök tjänsten omgående då kunden har ett akut behov.
http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/vacancy/vacancyvisualiz ationbycandidate.asp?lVacancyIden=632000
Frågor ställs till
Kajsa.delborn@adecco.sePubliceringsdatum2008-12-19KörkortskravB
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
KontaktLinnéa Johansson, Kontorschef,
linnea.johansson@adecco.seKajsa Delborn, Konsultchef,
kajsa.delborn@adecco.seFöretagAdecco, Växjö Företagspresentation
AdressAdecco, Växjö
35230 VÄXJÖ
KontorsadressKlostergatan 2
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0470-78 85 80
Jobbnummer 372792
Observera att sista ansökningsdag har passerat.