Ekonom deltid i Arboga

Arena Personal Nordic AB / Redovisningsekonomjobb / Arboga
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Arboga, Kungsör, Köping, Hallstahammar, Eskilstuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Nordic AB i Arboga, Kungsör, Köping, Hallstahammar, Eskilstuna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-11-08

Om tjänsten
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en ekonom. Du kommer att bli anställd av Arena Personal och arbeta som uthyrd medarbetare hos vår kund i Arboga för ett långsiktigt uppdrag. Tjänsten är en deltidsanställning om 50%.

Som ekonom kommer du att arbeta med:
• Löpande bokföring
• Kundreskontra såsom fakturering, bokning av inbetalningar, räntedebitering/kravhantering/inkasso
• Leverantörsreskontra såsom kontering av fakturor, registrering av fakturor, förbereda/skicka/bokföra betalningar
• Avstämning av reskontror, likvidkonton och periodiseringskonto
• Lönehantering i programmet Hogia

Profil
Du har ett brinnande intresse för ekonomi. Som person är du metodisk och ordningsam då arbetet ställer höga krav på noggrannhet. Du är ansvarsfull, prestigelös, flexibel samt har ett öga för siffror och struktur. Du är även van att arbeta självständigt. Vidare värdesätter vi att du är utåtriktad och positiv.

Vi söker dig som har:
• Arbetat minst tre år i en bred ekonomiroll vid ett mindre bolag och behärskar bokföring självständigt
• Erfarenhet av löneadministration
• Minst gymnasial utbildning med ekonomiinriktning
• Erfarenhet av hantering av ROT-avdrag är meriterande
• Erfarenhet av Hogia är mycket meriterande

Vi tipsar dig att söka så snart som möjligt då tjänsten ska tillsättas omgående.
Observera den korta ansökningstiden.

Vi ser fram emot din ansökan!

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2721
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martina Olsson martina.olsson@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Nordic AB

Adress
Arena Personal Nordic AB
Pilgatan 8 C
72130 Västerås

Kontorsadress
Pilgatan 8 C, Västerås

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2517155

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Nordic AB: