Ekonom

Knivsta Kommun / Redovisningsekonomjobb / Knivsta
2008-02-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonom" (publicerad 2008-02-22) ⬅️


Visa alla redovisningsekonomjobb i Knivsta, Enköping, Håbo, Strängnäs, Sigtuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Knivsta Kommun i Knivsta, Uppsala eller i hela Sverige

Ekonom till ekonomienheten Arbetsuppgifter: Alla aspekter av bokföring
, avstämning , huvudbok och reskontror, avstämning bank och postgiro.
Månadsrapporter med resultat- och balansräkning, års- och delårsbokslut m.m.
Vi arbetar utifrån att vara en servicefunktion både externt och
internt. Viktigt är att vara verksamheterna behjälplig i olika ekonomiska
frågor. Vi söker dig som med många kontakter såväl internt som externt
har lätt för att samarbeta på alla nivåer. Serviceinriktning, flexibilitet samt
självständighet är värdefulla egenskaper. Goda datorkunskaper underlättar
givetvis arbetet. Vi arbetar i ekonomisystemet Agresso Kvalifikationer:
Lämplig utbildning samt erfarenhet av redovisning.

Publiceringsdatum
2008-02-14

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare. Tillträde snarast. Heltid. Dagtid. Sysselsättningsgrad:
100%Anställningsform: Tillsvidare.

Ersättning
Fast lön. Enligt överenskommelse.
Facklig företrädare
Kerstin Runnding SKTF 018 - 34 72 01.

Kontakt
Kjell Åhnberg, ekonomichef 018 - 34 71 04 , 0708 - 21 65 47.
Piah Sandberg-Pettersson, ekonom 018 - 34 72 42.

Så ansöker du
Ansökan inkommen senast 080307 via e-post knivsta@knivsta.se . Ange referensnummer
KS-2008/163

Företag
Knivsta Kommun
Ängbyvägen 8
741 75 KNIVSTA Tel 018-347000
Fax 018-380712
Epost: knivsta@knivsta.se
Mer information på http://www.knivsta.se

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar genomförda av Knivsta Kommun

Jobbnummer
130751

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

     

Prenumerera på jobb från Knivsta Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Knivsta Kommun: