Eftermarknadsansvarig sökes till Tommy Nordbergh Åkeri AB

Tommy Nordbergh Åkeri AB / Marknadsföringsjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Ängelholm, Åstorp, Bjuv, Bräcke, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tommy Nordbergh Åkeri AB i Ängelholm, Ljungby, Hjo, Mjölby, Mariestad eller i hela Sverige

Eftermarknadsansvarig
Tommy Nordberg Åkeri AB ingår i Tempcon koncernen och vi utför olika typer av logistikuppdrag, vår kärnverksamhet är tempererade livsmedelstransporter. Vi kombinerar det lilla åkeriets flexibilitet och personliga engagemang med det stora åkeriets utbud och konkurrenskraft. Med en kompetent och engagerad personal och med en modern fordonsflotta skall vi vara det självklara valet när fraktköpare väljer transportör. - Vi vill alltid komma i kontakt med dig som brinner för transportbranschen.

Att arbeta som eftermarknadsansvarig innebär att tillsammans med organisationen leda eftermarknadsarbetet som koordinator/projektledare mellan kund sälj och produktion.
Det är en bred tjänst med fokus på att leda, planera och producera inför och efter kundaktiviteter, hålla i KPI-möten med externa parter, efterlevnad av avtal, supportera sälj i upphandlingar, ISO och hålla struktur.
Vi erbjuder dig ett arbete i en dynamisk miljö och en ansvarsfull och spännande tjänst.
Tjänsten utgår från Hjärnarp Skåne, men då vår verksamhet är spridd över Sverige ingår resor i tjänsten.
Om dig
Vi söker dig som är ansvarstagande och har erfarenhet av arbete i logistikbranschen då du behöver ha god förståelse för kundens verksamhet. Du är flexibel, stresstålig och har en helhetssyn, därför har du också vana av att hålla god servicenivå i ett högt arbetstempo. Du ha ledaregenskaper, problemlösningsförmåga, social kompetens och lätt för att samarbeta med andra. Du har blick för vad som måste göras och fullföljer dina arbetsuppgifter och uppsatta mål. För en perfekt match ser vi att du delar våra värderingar: Engagemang, Trovärdighet, Tillsammans.

Publiceringsdatum
2023-04-13

Kompetenser
Erfarenhet från logistikbranschen
Erfarenhet av ledarskap/projektledning.
Analysförmåga
Gymnasiekompetens/högre utbildning är meriterande.
Svenska och engelska i tal och skrift.
God datorvana, Officepaketet, bred kunskap i Excel är meriterande.
B-körkort

Om företaget
Varaktighet
Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Vi hanterar ansökningar löpande och tar därmed gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Frågor gällande tjänsten besvaras av Affärsområdeschef Linda Backlund linda.backlund@tnordbergh.se 0709-258902 Sök tjänsten via länken på vår hemsida https://www.tnordbergh.se/lediga-jobb/ eller via mail personal@tnordbergh.se
Ange referens "Eftermarknadsansvarig" i din ansökan.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
E-post: personal@tnordbergh.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Eftermarknadsansvarig".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tommy Nordbergh Åkeri AB (org.nr 556250-4695), https://www.tnordbergh.se
Brovägen 6 (visa karta)
266 75  HJÄRNARP

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
affärsområdeschef
Linda Backlund
linda.backlund@tnordbergh.se
0709258902

Jobbnummer
7654885

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tommy Nordbergh Åkeri AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tommy Nordbergh Åkeri AB: