Eftermarknadsansvarig sökes till Tommy Nordbergh Åkeri AB
Tommy Nordbergh Åkeri AB / Marknadsföringsjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla marknadsföringsjobb i Ängelholm,
Åstorp,
Bjuv,
Bräcke,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tommy Nordbergh Åkeri AB i Ängelholm,
Ljungby,
Hjo,
Mjölby,
Mariestad eller i
hela Sverige Eftermarknadsansvarig
Tommy Nordberg Åkeri AB ingår i Tempcon koncernen och vi utför olika typer av logistikuppdrag, vår kärnverksamhet är tempererade livsmedelstransporter. Vi kombinerar det lilla åkeriets flexibilitet och personliga engagemang med det stora åkeriets utbud och konkurrenskraft. Med en kompetent och engagerad personal och med en modern fordonsflotta skall vi vara det självklara valet när fraktköpare väljer transportör. - Vi vill alltid komma i kontakt med dig som brinner för transportbranschen.
Att arbeta som eftermarknadsansvarig innebär att tillsammans med organisationen leda eftermarknadsarbetet som koordinator/projektledare mellan kund sälj och produktion.
Det är en bred tjänst med fokus på att leda, planera och producera inför och efter kundaktiviteter, hålla i KPI-möten med externa parter, efterlevnad av avtal, supportera sälj i upphandlingar, ISO och hålla struktur.
Vi erbjuder dig ett arbete i en dynamisk miljö och en ansvarsfull och spännande tjänst.
Tjänsten utgår från Hjärnarp Skåne, men då vår verksamhet är spridd över Sverige ingår resor i tjänsten.
Om dig
Vi söker dig som är ansvarstagande och har erfarenhet av arbete i logistikbranschen då du behöver ha god förståelse för kundens verksamhet. Du är flexibel, stresstålig och har en helhetssyn, därför har du också vana av att hålla god servicenivå i ett högt arbetstempo. Du ha ledaregenskaper, problemlösningsförmåga, social kompetens och lätt för att samarbeta med andra. Du har blick för vad som måste göras och fullföljer dina arbetsuppgifter och uppsatta mål. För en perfekt match ser vi att du delar våra värderingar: Engagemang, Trovärdighet, Tillsammans.
Publiceringsdatum2023-04-13KompetenserErfarenhet från logistikbranschen
Erfarenhet av ledarskap/projektledning.
Analysförmåga
Gymnasiekompetens/högre utbildning är meriterande.
Svenska och engelska i tal och skrift.
God datorvana, Officepaketet, bred kunskap i Excel är meriterande.
B-körkort
Om företagetVaraktighet
Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader.
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duVi hanterar ansökningar löpande och tar därmed gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Frågor gällande tjänsten besvaras av Affärsområdeschef Linda Backlund
linda.backlund@tnordbergh.se 0709-258902 Sök tjänsten via länken på vår hemsida
https://www.tnordbergh.se/lediga-jobb/ eller via mail
personal@tnordbergh.seAnge referens "Eftermarknadsansvarig" i din ansökan.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan E-post:
personal@tnordbergh.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Eftermarknadsansvarig".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Tommy Nordbergh Åkeri AB (org.nr 556250-4695),
https://www.tnordbergh.se Brovägen 6 (
visa karta)
266 75 HJÄRNARP
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt affärsområdeschef
Linda Backlund
linda.backlund@tnordbergh.se 0709258902 Jobbnummer 7654885
Observera att sista ansökningsdag har passerat.