Effektiv varuflödesadministratör sökes

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Vill du arbeta på ett internationellt företag som är världsledande inom sitt område samtidigt som du utvecklar din erfarenhet inom det administrativa området? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig möjlighet till detta!

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer dels att vara ansvarig för att se till att varor finns i lager, vilket innefattar att göra beställningar till leverantörer och uppföljning av leveransförseningar. Här ingår tät kontakt med leverantörerna för att säkerställa varuflödet. Du kommer även att arbeta rent administrativt med att exempelvis ta ut rapporter ur Excelfiler, justera dem och föra in dem i datan igen. Detta rör främst valutajusteringar och prisjusteringar. Arbetet sker i SAP och på engelska.

Uppdraget är med beräknad start onsdag 2 maj och varar tom v 36 (7/9). Arbetstid är måndag till fredag, 8-17, med möjlighet till viss flextid.

Vem trivs här?
Du som har avslutade gymnasiestudier, gärna inom det naturvetenskapliga området, och som har arbetat med orderläggning innan kommer att känna att du hittat rätt. I arbetet kommer du att få användning för dina kunskaper i engelska och i Excel, och du känner dig mycket bekväm med båda delarna. Har du tidigare studerat matematik, statistik eller Excel är det positivt men inget krav och har du erfarenhet av SAP är det meriterande.

Är du som person driven, effektiv och noggrann kommer du att trivas i denna roll. Har du även en hög servicekänsla och känsla för affärer är detta arbetet för dig. Då du kommer att arbeta i ett litet team hos vårt kundföretag kommer stor vikt att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Du finner en länk till annonsen här: http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1505713

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel: 031-725 45 16.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2012-04-23

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1222422

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: