Effektiv redovisningsekonom till uppdrag i Bromma

Poolia Ekonomi AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Ekonomi AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Poolia Ekonomi AB
Presentation
Nu säker vi en självgående redovisningsekonom till ett konsultuppdrag med omgående tillträde. Tjänsten som är på heltid sträcker sig inledningsvis sex månader fram i tiden. Vår kunds kontor är placerat i Bromma och de har cirka 60 anställda.
Poolia är ett möjligheternas företag där du kan växa och utvecklas i din yrkesroll i ett rasande tempo. Genom oss får du tillfälle att jobba på populära arbetsplatser hos företag med välkända varumärken.
Att vara konsult på Poolia är ett strategiskt steg i din karriär. Du hamnar i strålkastarljuset – både hos oss på Poolia, hos våra kunder och de medarbetare du kommer i kontakt med på de arbetsplatser du befinner dig. Missa inte chansen att bli en av våra eftertraktade konsulter.

Publiceringsdatum
2009-10-31

Dina arbetsuppgifter
Rollen som redovisningsekonom innefattar arbete med bland annat löpande redovisning, fakturahantering och till viss del löner.
Arbetet genomförs huvudsakligen i SPCS.
Utbildning/erfarenhet
Uppdraget riktar sig till dig som har eftergymnasial utbildning inom det ekonomiska området samt flerårig erfarenhet av arbete som redovisningsekonom. Du är en van datoranvändare och vi ser gärna att du har goda kunskaper i SPCS.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och i denna process söker vi dig som är noggrann, effektiv och prestigelös. Vidare har du en hög social närvaro och en god samarbetsförmåga.
Intervjuer sker löpande och kan leda till andra liknande uppdrag, sänd därför in din ansökan redan idag.
På grund av hög arbetsbelastning har vi dessvärre inte möjlighet att ta emot frågor via telefon eller e-post rörande denna tjänst. Det som ej står i annonsen är uppgifter vi ej kan lämna ut förrän du eventuellt blir kontaktad av oss. Kontakt från vår sida brukar ske senast inom 1-2 veckor.
Förmåner
Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram.
Dessutom får du din alldeles egna konsultchef, som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär?
Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring.
Företagsbeskrivning
Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden ekonomi, administration och IT & Teknik. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i fem länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.
Sluttext
Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld.
Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-11-15
Ange följande referens när du ansöker: 20670
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Poolia Ekonomi AB

Adress
Poolia Ekonomi AB

Jobbnummer
529804

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Ekonomi AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Ekonomi AB: