Effektiv och serviceminded säljsupport till välkänt storbolag

Framtiden i Sverige AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du strukturerad, proaktiv och en naturlig nätverkare? Tycker du både administrativt arbete och service är kul? Sök redan idag - urval sker löpande!

Publiceringsdatum
2015-10-27

Arbetsuppgifter
Som säljassistent/säljsupport kommer du ha en otroligt viktig funktion där du får agera spindeln i nätet. Du hanterar och ansvarar för uppgifter inom såväl "pre-sales" som "after-sales" vilket innefattar bland annat hantering av ordrar, kundkort, fakturering, reklamationer och statistik. Rollen supporterar såväl säljteam som kunder/återförsäljare. Du arbetar självständigt och i team, du har kollegor i hela Skandinavien och kommunicerar obehindrat med dem. Du är välbekant med att arbeta i Office och affärssystem.

Om företaget
Vår kund är en av de ledande leverantörerna av smörjmedel i Skandinavien och Baltikum. Företaget är en del av ett välkänt detaljhandels- och drivmedelsföretag. Du kommer att tillhöra avdelningen som hanterar order & support, ett drivet och härligt team på ca 20 personer! Företaget sitter i moderna, fräscha lokaler på Södermalm.

Profil
Du är en strukturerad och proaktiv "doer" med något års relevant arbetslivserfarenhet från en liknande tjänst. Du är social och älskar att ge service, du nätverkar på ett naturligt sätt och kommer gärna med förslag på nya, effektivare arbetssätt. Du hanterar Office-paketet utan problem och har jobbat i någon form av affärs-/säljsupportsystem, SAP är meriterande.

Kvalifikationer
• goda kunskaper i Office-paketet
• mycket goda kunskaper i svenska samt kommunicerar utan problem på norska/danska
• goda kunskaper i engelska
• relevant erfarenhet
• eftergymnasial utbildning

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: 2 november
Ort: Stockholm, Södermalm
Omfattning: Heltid, 1 år med möjlighet till förlängning

Urval sker löpande, sök därför tjänsten redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6124
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jenny Holmberg 0735 23 68 58 jenny.h@framtiden.com

Företag
Framtiden i Sverige AB

Adress
Framtiden i Sverige AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 29, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2499312

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: