Effektiv löneadministratör med kunskap i Agda
Poolia Ekonomi AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Ekonomi AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Poolia Ekonomi AB
Presentation
Är du intresserad av ett varierande ekonomiarbete med stora kontaktytor?
Då kan vi ha ett arbete till dig. Just nu söker vi en person med erfarenhet av löneadministration till ett konsultuppdrag hos en av våra kunder inom IT-branschen. Uppdraget som är på heltid, ska tillsättas omgående och din arbetsplats kommer att vara vår kunds kontor i Kista.
Poolia är ett möjligheternas företag där du kan växa och utvecklas i din yrkesroll i ett rasande tempo. Genom oss får du tillfälle att jobba på populära arbetsplatser hos företag med välkända varumärken.
Att vara konsult på Poolia är ett strategiskt steg i din karriär. Du hamnar i strålkastarljuset – både hos oss på Poolia, hos våra kunder och de medarbetare du kommer i kontakt med på de arbetsplatser du befinner dig. Missa inte chansen att bli en av våra eftertraktade konsulter.
Publiceringsdatum2009-03-16Dina arbetsuppgifterDu får möjligheten att arbeta med varierade ekonomiadministrativa uppgifter inom lön. Exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter är att:
• bereda löner
• skapa utbetalningslistor
• färdigställa lönespecifikationer
• besvara frågor kring lön
• sammanställa statistik till myndigheter
• skriva arbetsgivarintyg
• uppdatera personalregistret.
Rollen innebär mycket kontakt med anställda inom företaget samt med Försäkringskassan och pensionsbolag.
Utbildning/erfarenhet
Rollen som lönekonsult riktar sig till dig som har adekvat utbildning sam flerårig erfarenhet av arbete som löneadministratör eller ekonomiassistent med liknande arbetsuppgifter.
Du är en van datoranvändare med goda kunskaper i Office-paketet och vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete i Agda.
I denna process lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. En god samarbetsförmåga kombinerat med ett proaktivt och självgående arbetssätt är önskvärt. Vidare är du flexibel, noggrann och har en hög social närvaro.
Vi intervjuar och anställer löpande. Varmt välkommen med din ansökan.
Förmåner
Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram.
Dessutom får du din alldeles egna karriärcoach i form av din konsultchef, som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär?
Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring.
Företagsbeskrivning
Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden ekonomi, administration och IT & Teknik. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i sex länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.
Sluttext
Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld.
Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-04-05
Ange följande referens när du ansöker: 19003
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagPoolia Ekonomi AB
AdressPoolia Ekonomi AB
Jobbnummer 417999
Observera att sista ansökningsdag har passerat.