eCommerce Support & Operations Coordinator till välkänd kund i S

Poolia Stockholm AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2019-02-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "eCommerce Support & Operations Coordinator till välkänd kund i S" (publicerad 2019-02-25) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Till global och välkänd kund i Stockholm söker vi just nu en eCommerce Support & Operations Coordinator för långsiktigt konsultuppdrag! Uppdraget förväntas starta omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!


Publiceringsdatum
2019-02-05

Om tjänsten
I rollen som eCommerce Support & Operations Coordinator är du en del av det nordiska e-handelsteamet och har en nyckelroll för att säkra och optimera en kvalitativ e-handelsuppföljning och kundsupport i Norden. Huvudansvaret är att vara den viktigaste kontaktpunkten till callcentret, vilket resulterar i en förbättrad kundupplevelse och förbättrade processer.

Dina arbetsuppgifter
• Huvudkontakt för callcentrens 2:nd line agents - fungera som mellanhand mellan callcenter och andra berörda aktörer, såsom bland annat kundservice, logistik och leverantörer inom dessa områden.
• Övervaka de dagliga orderflödena - arbeta kontinuerligt med att säkerställa en smidig ordergången.
• Proaktivt arbeta med att identifiera problem som rör order och betalningar, analysera grundorsaken och tillämpa lämplig lösning.
• Ansvarig för fortsatt utveckling av relaterade policys och rutiner.
• Säkerställa att kunderna har tillgång till supportinformation, servicevillkor och inköpsvillkor under hela köpprocessen, samt att hålla villkoren uppdaterade enligt nuvarande omständigheter.
Vem är du?
För att kvalificera dig till rollen söker vi dig med:
• Akademisk utbildning eller jämförbar utbildning, helst inom företagsekonomi.
• Erfarenhet inom E-handel eller detaljhandel
• Kunskap inom affärssystem relaterade till kundservice, orderhantering och ERP (dvs. SAP)
• Erfarenhet från att arbeta inom kundsupport är meriterande

Som person söker vi dig som är lösningsorienterad och har lätt för att identifiera orsaken till ett problem eller en situation. Du är serviceinriktad och strukturerad med positiv inställning som tar ansvar för att följa upp ett ärende från början till slut. För att passa i rollen krävs en flexibel inställning och att du är bekväm med att arbeta självständigt likväl som i nära samarbete med många kontaktpunkter i hela organisationen. Vidare är du en snabblärd person som har lätt att förstå hur olika affärsprocesser är relaterade till varandra.
Förmåner
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Sex månader eller mera

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-17
Ange följande referens när du ansöker: 52602
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Poolia Stockholm AB

Adress
Poolia Stockholm AB
Kungsgatan 57 A
10124 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 57 A

Jobbnummer
4592275

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Stockholm AB: